Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 26. 5. 2020 meniny má Dušan

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
2
Dominik Vetrák
1. máj 2020, 19:31
Čas čítania: 1:38
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

5 filmov, ktoré v roku 2019 natočili za pár babiek, no štúdiám zarobili desiatky miliónov

5 filmov, ktoré stáli málo peňazí, no zarobili desiatky miliónov.

Dominik Vetrák
1. máj 2020, 19:31
Čas čítania: 1:38

Po 5 najväčších kasových prepadákov roka 2019 sa pozrieme na 5 najúspešnejších malých filmov. Nemali vysoké rozpočty a ani stomiliónové reklamné kampane, no aj tak sa im podarilo zarobiť desiatky miliónov dolárov. Rebríček tých najziskovejších drobných filmov dalo dokopy Deadline.

 

 

5. The Good Boys

Presne takto vyzerá komédia o mladých chlapcoch, keď na ňu producentsky dohliada Seth Rogen. Snímka bola úspešná po celom svete a celosvetovo zarobila v kinách 100 miliónov dolárov. Štúdiu Universal/Point Grey sa z toho vrátilo 52 miliónov a ďalších 80 prišlo z predaja fyzických a digitálnych nosičov či vysielacích práv. Z celkových tržieb 132 miliónov si odrátajme 93 miliónové náklady a vyjde nám čistý zisk 39 miliónov dolárov. 

 

 

NAČÍTAŤ ČLÁNOK BEZPLATNE
Predplať si REFRESHER+ a získaj ďalšie výhody

Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 962 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.

VYSKÚŠAŤ BEZPLATNE
Kedykoľvek ho jednoducho zrušíš
Upozorníme ťa 2 dni pred prvou platbou
Prvý týždeň 0 €, potom 3.99 € mesačne
S REFRESHER+ môžeš čitať aj tieto články
Za celú svoju prax som nevidela toľko depresívnych detí a tínedžerov, hovorí psychiatrička (Rozhovor)Za celú svoju prax som nevidela toľko depresívnych detí a tínedžerov, hovorí psychiatrička (Rozhovor)
Radka trávi pandémiu na Bali: Veľa ľudí tým nahnevám, ale je to tu naozaj idylické a ani sa nechcem vrátiť domov (Rozhovor)Radka trávi pandémiu na Bali: Veľa ľudí tým nahnevám, ale je to tu naozaj idylické a ani sa nechcem vrátiť domov (Rozhovor)
Väčšina Slovákov chce v nedeľu naďalej zatvorené obchody. Aké sú argumenty pre a proti?Väčšina Slovákov chce v nedeľu naďalej zatvorené obchody. Aké sú argumenty pre a proti?
VIAC

4. Yesterday

Komédia od režiséra Dannyho Boyla hovorí o mužovi, ktorý si ako jediný pamätá Beatles a ich hity, ktoré si následne začne privlastňovať. Celý film je totiž o tom, že sa hlavný predstaviteľ jedného dňa zobudí do sveta, kde Beatles nikdy neexistovali. Ide o ďalší film, pri ktorom bola reklamná kampaň niekoľkonásobne drahšia ako samotné natočenie filmu. Snímka celkovo zarobila 163 miliónov, od čoho si štúdiá Universal a Working Title odrátali 118 miliónové náklady a vyšiel im čistý zisk v hodnote 45 miliónov dolárov.

 

 

3. The Curse of La Llorona

Béčkové/céčkové horory pre tínedžerov budú vždy úspešné. Natočia sa za pár miliónov, do reklamy sa vrazí pár desiatok miliónov a úspech je na svete. La Llorona sa natočila za 9 miliónov, reklamovala sa za 55 a nakoniec celkovo zarobila 129 miliónov dolárov. Náklady sa vyšplhali na 83 miliónov dolárov a čistý zisk tak pre štúdiá New Line a Atomic činil 45 miliónov dolárov. 

 

 

2. Parazit

Oscarový víťaz, geniálny film a celkovo majstrovské dielo po každej filmárskej stránke. Úspech Parazita po celom svete nás nesmierne teší. Snímka slávila veľký úspech v kinách a celkovo zarobila 116 miliónov dolárov. Celkové náklady činili necelých 70 miliónov dolárov (ide o pravdepodobne najlacnejší film z najúspešnejších/najlepších filmov roka 2019) a čistý zisk predstavoval 46,2 milióna dolárov. 

 

 

1. Escape Room

Ďalší z radu béčkových hororov. Escape Room natočilo štúdio Sony za 9 miliónov a propagovala ho za 55 miliónov (identické čísla ako pri La Llorone). Snímka nakoniec zarobila 135 miliónov dolárov. Celkové náklady činili 89 miliónov, a tak horor v čistom zarobil 46,6 milióna dolárov. Niet divu, že už tento rok uvidíme pokračovanie. Kompletné dáta nájdeš na tejto stránke.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: deadline.com Tagy: Parasite
Pridaj sa k tým, ktorí nás podporili. Predplať si R+ VIAC
Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.