Z modelu však vyrobia len 2 200 kusov.
Fanúšikovia BMW sa v poslednej dobe často sťažujú na smer, akým sa ich obľúbená automobilka uberá. Hlavnú rolu v ponuke majú veľké SUV-čka a odklon od tradičnej športovosti badať aj pri zvyšku produkcie. Koniec-koncov, aj nová jednotka už prichádza primárne s predným náhonom.
BMW M2 je však naopak považované za ikonu, ktorej nechýba nič, čo by malo kupé s modro-bielou vrtuľou na kapote ponúkať. Športovosť a mechanický pocit z ovládania je v nej stále.
Nemci navyše teraz predstavili ešte ostrejšiu verziu M2 CS, z ktorej podľa webu Jalopnik vyrobia len 2 200 kusov.
Už na prvý pohľad môžeš vidieť karbónovú strechu, spätné zrkadlá a predný splitter na ešte agresívnejšie tvarovanom nárazníku. Do kapoty zas pribudol ďalší otvor pre ešte lepšie chladenie trojlitrového šesťvalca prepĺňaného dvojicou turbodúchadiel.
Ten už poháňa aj 411-koňovú M2 Competition bežne dostupnú od 64 650 eur u každého dílera BMW. Pri M2 CS však výkon narástol až na 450 koní.
Na výber bude šesťstupňový manuál alebo 7-stupňový dvojspojkový automat, vďaka ktorému dá novinka stovku za 3,8 sekundy.
Výpočet štandardnej výbavy zahŕňa adaptívny M podvozok, výfukový systém s elektronicky ovládanou klapkou a tiež vysoko funkčný karbónový difúzor alebo malé prítlačné krídlo vzadu.
Súčasné BMW radu 2 sa pritom blíži ku koncu svojho životného cyklu. A keďže Jednotka aj nové BMW 2 Gran Coupé už presedlali na pohon predných alebo všetkých štyroch kolies, jedinou možnosťou ako získať poriadne rýchlu malú zadokolku od BMW zrejme v budúcnosti zostane práve niektorý z modelov BMW 2 Coupé. Tie by si podľa produktového manažéra radu 2 Gernota Stuhla mali svoj tradičný charakter zachovať.