Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
5. novembra 2019 o 15:11
Čas čítania 0:00
Matej Krajčovič

BMW M2 CS je ešte ostrejšie malé kupé. Dostalo 450 koní a veľa karbónových doplnkov

TECH BMW
Uložiť Uložené

Z modelu však vyrobia len 2 200 kusov.

Fanúšikovia BMW sa v poslednej dobe často sťažujú na smer, akým sa ich obľúbená automobilka uberá. Hlavnú rolu v ponuke majú veľké SUV-čka a odklon od tradičnej športovosti badať aj pri zvyšku produkcie. Koniec-koncov, aj nová jednotka už prichádza primárne s predným náhonom.

Odporúčané
1-kové BMW sa revolučne mení od základov, chce byť pritom opäť špičkou v triede 1-kové BMW sa revolučne mení od základov, chce byť pritom opäť špičkou v triede 28. mája 2019 o 10:01

BMW M2 je však naopak považované za ikonu, ktorej nechýba nič, čo by malo kupé s modro-bielou vrtuľou na kapote ponúkať. Športovosť a mechanický pocit z ovládania je v nej stále. 

Nemci navyše teraz predstavili ešte ostrejšiu verziu M2 CS, z ktorej podľa webu Jalopnik vyrobia len 2 200 kusov.

BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov
BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov Zdroj: BMWgroup.com

Už na prvý pohľad môžeš vidieť karbónovú strechu, spätné zrkadlá a predný splitter na ešte agresívnejšie tvarovanom nárazníku. Do kapoty zas pribudol ďalší otvor pre ešte lepšie chladenie trojlitrového šesťvalca prepĺňaného dvojicou turbodúchadiel.

Ten už poháňa aj 411-koňovú M2 Competition bežne dostupnú od 64 650 eur u každého dílera BMW. Pri M2 CS však výkon narástol až na 450 koní.  

BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov
BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov Zdroj: BMWgroup.com

Na výber bude šesťstupňový manuál alebo 7-stupňový dvojspojkový automat, vďaka ktorému dá novinka stovku za 3,8 sekundy. 

Výpočet štandardnej výbavy zahŕňa adaptívny M podvozok, výfukový systém s elektronicky ovládanou klapkou a tiež vysoko funkčný karbónový difúzor alebo malé prítlačné krídlo vzadu.  

BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov
BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov Zdroj: BMWgroup.com

Súčasné BMW radu 2 sa pritom blíži ku koncu svojho životného cyklu. A keďže Jednotka aj nové BMW 2 Gran Coupé už presedlali na pohon predných alebo všetkých štyroch kolies, jedinou možnosťou ako získať poriadne rýchlu malú zadokolku od BMW zrejme v budúcnosti zostane práve niektorý z modelov BMW 2 Coupé. Tie by si podľa produktového manažéra radu 2 Gernota Stuhla mali svoj tradičný charakter zachovať. 

BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov
BMW M2 CS je ešte ostrejší malý bavorák. Dostal 450 koní a veľa karbónových doplnkov Zdroj: BMWgroup.com
Domov
Zdieľať
Diskusia