Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
5. novembra 2019 o 8:47
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Facebook má nové logo, bude ho využívať len v špecifických prípadoch

TECH FACEBOOK INSTAGRAM
Uložiť Uložené

Technologická spoločnosť našla cestu ako komunikovať, ktoré aplikácie pod ňu patria.

Spoločnosť Facebook stojí za viacerými úspešnými aplikáciami a komunikačnými nástrojmi, pričom jedným z nich je aj rovnomenná najväčšia sociálna sieť na svete. Kompetentní sa kvôli tomu rozhodli odlíšiť logo, ktoré symbolizuje firmu ako takú od toho, s ktorým si všetci asociujeme platformu na zdieľanie informácií.

Odporúčané
Chorobní gratulanti, mamičky používajúce plurál aj facebookoví bakalári. Týchto 8 druhov priateľov na Facebooku irituje aj teba Chorobní gratulanti, mamičky používajúce plurál aj facebookoví bakalári. Týchto 8 druhov priateľov na Facebooku irituje aj teba 2. júna 2019 o 10:15

Pôvodne bolo podľa šéfa marketingu v pláne zmeniť meno firmy Marka Zuckerberga, na koniec si však uvedomili, že by tento krok mohla spoločnosť vnímať ako snahu skryť sa pred medializovanými škandálmi. A tak jednoducho od dnešného dňa bude materská spoločnosť používať logo s vlastným fontom, ktoré sa na rozdiel od sociálnej siete píše výhradne kapitálkami. Video zdieľal aj samotný CEO.

 

Nové korporátne logo dostane viacero farebných prevedení a verejnosť tak bude transparentnejšie vidieť, že využíva produkty Facebooku. Logo bude meniť svoje farebné prevedenie v súvislosti s aplikáciou, v ktorej sa bude prezentovať – napríklad v prípade WhatsApp bude zelené, v prípade Instagramu žlto-ružovo-fialové.

Aplikácií a platforiem od Facebooku zdieľajúcich podobnú technológiu a rovnakú infraštruktúru je viac, ako by si mnohí mohli myslieť. Pod technologického giganta patria napríklad aj Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Ich tímy často spolupracujú.

Facebook má nové logo, bude ho využívať len v špecifických prípadoch
Zdroj: Facebook
 

Domov
Zdieľať
Diskusia