Technologická spoločnosť našla cestu ako komunikovať, ktoré aplikácie pod ňu patria.
Spoločnosť Facebook stojí za viacerými úspešnými aplikáciami a komunikačnými nástrojmi, pričom jedným z nich je aj rovnomenná najväčšia sociálna sieť na svete. Kompetentní sa kvôli tomu rozhodli odlíšiť logo, ktoré symbolizuje firmu ako takú od toho, s ktorým si všetci asociujeme platformu na zdieľanie informácií.
Pôvodne bolo podľa šéfa marketingu v pláne zmeniť meno firmy Marka Zuckerberga, na koniec si však uvedomili, že by tento krok mohla spoločnosť vnímať ako snahu skryť sa pred medializovanými škandálmi. A tak jednoducho od dnešného dňa bude materská spoločnosť používať logo s vlastným fontom, ktoré sa na rozdiel od sociálnej siete píše výhradne kapitálkami. Video zdieľal aj samotný CEO.
Nové korporátne logo dostane viacero farebných prevedení a verejnosť tak bude transparentnejšie vidieť, že využíva produkty Facebooku. Logo bude meniť svoje farebné prevedenie v súvislosti s aplikáciou, v ktorej sa bude prezentovať – napríklad v prípade WhatsApp bude zelené, v prípade Instagramu žlto-ružovo-fialové.
Aplikácií a platforiem od Facebooku zdieľajúcich podobnú technológiu a rovnakú infraštruktúru je viac, ako by si mnohí mohli myslieť. Pod technologického giganta patria napríklad aj Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Ich tímy často spolupracujú.