V minulosti možno bolo zvykom, že sa o domáce práce starali ženy, dnes však žijeme v uvedomelejšej spoločnosti, kde sa nemusia činnosti striktne rozdeľovať na mužské a ženské.
V súčasnej dobe si pozornosť vyslúžia hlavne tie reklamné spoty, ktoré nie sú len bezduchým odkazom na produkt alebo službu, ale riešia aj nejaký spoločenský problém. Podobne sa k tvorbe videa rozhodla pristúpiť aj spoločnosť Harmony, ktorá v tomto prípade vychádzala z dvoch základných štatistík Eurostatu z roku 2018 – jedna hovorí, že ženy upratuú 2,4-krát viac ako muži, druhá, že denne vypomáha v domácnosti iba 16 % mužov.
Tieto výsledky s veľkou pravdepodobnosťou reflektujú presvedčenie z minulosti o tom, že ženy by sa mali starať o čistotu domácnosti a varenie, muži zasa o finančné prostriedky. Pravdou však je, že by v súčasnej spoločnosti nemali existovať aktivity pre konkrétne pohlavia. A to chce v reklame naznačiť aj známa značka.
Vo videu s názvom Jeden by nemal robiť všetko máme možnosť vidieť, ako tvorcovia najprv muža znázorňujú ako malé dieťa, keď sa však rozhodne pomôcť svojej manželke, už ho vidíme ako dospelého. „Našťastie, niektorí muži z toho už vysrástli,“ tvrdí kampaň.
Jej súčasťou budú podľa stránky spoločnosti aj dve influencerky – Sweet Lady Lollipop a Lapkinn, ktoré budú kampaň propagovať na svojom Instagrame. Budú poukazovať na to, že páry, ktoré si delia úlohy, žijú spokojnejšie.