Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 14. 11. 2019 meniny má Irma

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
5. august 2019, 17:22

Hobbs a Shaw v kinách porazili Tarantina aj Levieho kráľa. Séria však nemala taký slabý štart už 10 rokov (Box Office)

Tohtotýždňové tržby v znamení silných noviniek.

Dominik Vetrák
5. august 2019, 17:22
Hobbs a Shaw v kinách porazili Tarantina aj Levieho kráľa. Séria však nemala taký slabý štart už 10 rokov (Box Office)
Zdroj: Universal
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Určite nám odpustíte, že tohtotýždňové tržby prišli o čosi neskôr. Raz za rok sa to, bohužiaľ, stane aj nám. Avšak, ešte predtým, než sa na tie čísla pozrieme, musíme sa venovať aj najčítanejším článkom u nás na webe za posledných 7 dní. 

 

Na 5. mieste máme článok ešte spred minulého týždňa, ktorý rezonuje dodnes. Mohol si si v ňom pozrieť vystrihnutú scénu z Endgame, v ktorej hrdinovia pokľakli pred mŕtvym Tonym. Na 4. mieste je rovnako článok ešte z predminulého týždňa. Zdá sa, že z ruského Černobyľu sa smejete dodnes. Avengers vládnu nášmu webu, a tak neprekvapí, že na 3. mieste je zostrih takmer 10 minút, ktoré sa vystrihli priamo z filmu alebo boli pridané do neskoršej verzie.

 

Ešte viac ťa zaujala správa o tom, že po cestovaní časom existovali v tej istej časovej rovine dve verzie Captaina Americu. Vôbec najčítanejším článok posledného týždňa je potom názor Kevina Feigiho. Ten prezradil, ktorý Avenger by podľa neho porazil Thanosa aj úplne sám. A teraz už k tržbám.

 

Tie podľa očakávania vedie spin-off pre Rýchlo a zbesilo s názvom Hobbs & Shaw. A aj napriek tomu si už Vin Diesel mydlí ruky a spieva ódy radosti. Aj napriek obrovskej popularite hercov, postáv a univerza to bez „rodiny“ zďaleka nie je také silné. Snímka totiž zaznamenala najmenší opening weekend za posledných 10 rokov, a teda od premiéry štvrtého dielu.

 

 

V USA si svalnatí frajeri prišli po 60 miliónov dolárov, pričom zvyšok sveta prispel ďalšími 120 miliónmi. Séria bola vždy extrémne silná práve v zahraničí, no vzhľadom na status Dwayna, Stathama, Idrisa Elbu a ostatných sa očakávalo, že zaujme divákov po celom svete. Spin-offy mávajú väčšie tržby než filmy z hlavnej série len raritne. Navyše, podobný opening očakávali aj experti či štúdio Universal. 

Rozhodne nejde o sklamanie. Hovoríme predsa o prvom diele „novej“ série. A aj keď z toho možno nebude miliarda, človek nikdy nevie, či sa tak nestane budúcikrát (obzvlášť po tom cameu a potenciáli série). Snímka sa natočila za 200 miliónov dolárov a dá sa rátať aj s vysokými nákladmi na reklamu.

 

Hobbs a Shaw sa samozrejme zaplatia a dočkáme sa aj dvojky, no chvíľu potrvá, než sa z tejto dvojky stane podobne výnosná séria ako z Dieselovej partie. Akčný blockbuster nemal vo svojom žánri žiadnu konkurenciu, a tak sa predsa len čakalo, že zo zahraničia príde viac miliónov. Uvidíme, ako sa snímka bude držať v ďalších týždňoch. 

 

 

Na druhé miesto odsunula aj Levieho kráľa. Ten má na konte už 1, 195 miliardy dolárov a do niekoľkých dní sa stane najzárobkovejším remakom spomedzi všetkých klasických rozprávok od Disneyho. Ťažko povedať, na akom čísle sa nakoniec snímka zastaví, ale tá miliarda a pol je už v podstate len formalita. Bude nanajvýš zaujímavé sledovať, či Disney pre tieto úspešné remaky odklepne aj pokračovania. Rovnako ako Aladdin, aj Leví kráľ majú priestor pre vyrozprávanie ďalších príbehov. 

 

 

Na 3. priečke máme Once Upon a Time in Hollywood. Tarantino dokázal za prvých 10 dní v kinách na domácej pôde zarobiť veľmi slušných 78 miliónov dolárov, pričom víkendový drop je len na úrovni 50%. Snímka je na dobrej ceste stať sa najzrábkovejším Tarantinovým filmom ako na domácej, tak zahraničnej pôde, kde štartuje tento a budúci týždeň. 

 

 
Na 4. a 5. mieste máme Spider-Mana a Toy Story. Zatiaľ čo prvý menovaný je už dávno za hranicou miliardy, Toy Story sa k nej nekompromisne blíži. Za posledných 7 dní zarobil animák úžasných 41 miliónov dolárov aj napriek tomu, že sa v kinách ohrieva už 7 týždňov. Dá sa očakávať, že po do 10-14 dní už bude mať miliardu v kapse a potvrdí tak dominanciu Disneyho v tomto šialenom roku.

 

Midsommar za posledný týždeň zarobilo len milión dolárov. Ostáva veriť, že pre štúdio A24 nejde o ranu do červených čísel. Každý fanúšik hororu a skvelého filmu by na Midsommar mal zájsť do kina a podporiť tak tvorbu áčkových originálnych filmov, ktorých je v kinách stále menej a menej.

 

Na záver tu máme novinku Nightingale. Ide o chválený nezávislý film, o ktorom sme si už čo-to napísali, a to v súvislosti s jeho prehnanou brutálnosťou a scénami znásilňovania. Dráma sa zatiaľ dostala len do dvoch kín a zarobila už 40 tisíc dolárov. Uvidíme, koľko sál pribudne budúci tento týždeň. 

 

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 

Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N Hobbs & Shaw $60,800,000 N $180,800,000 1.
2. 1. The Lion King $38,246,000 -50.1% $1,195,789,078 3.
3. 2. Once Upon a Time in Hollywood $20,025,000 -51.3% $78,842,475* 2.
4. 3. Spider-Man: Far From Home $7,755,000 -37.7% $1,075,328,925 5.
5. 4. Toy Story 4

$7,150,000

-31.6%

$959,250,743

7.
6. 6. Yesterday $2,440,000

-20.8%

$118,902,655 6.
7. 10. Farewell $2,429,114 +60.0% $6,837,624 4.
8. 5.  Crawl $2,150,000 -47.1% $53,690,773 4.
9. 7. Aladdin $2,018,000 -33.6% $1,025,569,592 11.
10.  9. Annabelle Comes Home $875,000 -43.7% $211,775,112 6.
Zdroj: boxofficemojo.comNáhľadový obrázok: Universal
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.