Fotka má už viac ako 50-tisíc lajkov.
Fotografiu youtuberky Momy len pred pár hodinami pridala na svoj oficiálny instagramový účet americká módna značka Calvin Klein. Jej profil na sociálnej sieti má viac ako 18 miliónov followerov.
Hoci je príspevok starý už niekoľko mesiacov, značka ho prezdieľala až teraz, v rámci novej kampane k dámskemu parfumu Calvin Klein Eau De Parfum so špecifickým dizajnom oka. Doposiaľ fotka získala už viac ako 50-tisíc lajkov.
Pútavé oko na fľaštičke od toaletnej vody údajne stelesňuje pohľad individuálnej ženy a nekonečného sebavyjadrenia. Ide o vôňu z kolekcie niekdajšieho kreatívneho riaditeľa značky Calvin Klein, belgickej módnej legendy Rafa Simonsa. Ten pred pol rokom na svojom poste skončil.
Snímku zhotovil známy slovenský fotograf Thomas Thurzo. „Som nezávislá, ambiciózna a pozitívna. Toaletná voda od Calvin Klein mi dáva pocit, že som silná a odhodlaná. Je perfektným doplnkom pre divoké ženy,“ tvrdí pod príspevkom Moma.