Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
11. júla 2019, 19:29
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

Influenceri vo svete strácajú svoj vplyv. Podľa štúdie zaujímajú ich príspevky čoraz menej ľudí

ZAUJÍMAVOSTI INSTAGRAM
Uložiť Uložené

Zahraničná analýza pre influencerov neprináša dobré správy.

Instagramoví influenceri v poslednej dobe otravujú čoraz viac ľudí a prostredníctvom nových ľudí v tejto branži mnoho z nás nadobúda pocit, že s dostatkom snahy a šťastia môže túto pozíciu zastávať prakticky ktokoľvek, kto sa tvári, že má zaujímavý život.

Analýza od Mobile Marketer potvrdzuje, že influenceri ľudí zaujímajú čoraz menej, aj keď ide o globálnu analýzu, ktorá sa nemusí priamo vzťahovať na menší slovenský alebo český instagramový priestor.

Štúdia napríklad uvázda, že miera zapojenia pri príspevkoch od influencerov dramaticky klesla, a je jedno, či ide o príspevky ohľadom krásy, módy, jedla či životného štýlu, informuje VICE. Podľa materskej firmy analytickej spoločnosti za túto skutočnosť môže fakt,že sú ľudia neustále bombardovaní reklamnými príspevkami od influencerov. Tie sa už naučili rozoznávať a jednoducho ich ignorujú.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa James Charles (@jamescharles),

Miera zapojenia sa do nesponzorovaných príspevkov je teraz aktuálne tesne pod 2 %, pričom pred tromi rokmi išlo o 4,5 %. Pri sponzorovaných príspevkov čísla klesli zo 4 % na 2 %. Miera zapojenia sa tak blíži k rekordne nízkym číslam.

Odporúčané
Bayashi je kráľ varenia, ktorý nepovie ani slovo. S natáčaním začal vďaka nešťastnej náhode, dnes zarába milióny Bayashi je kráľ varenia, ktorý nepovie ani slovo. S natáčaním začal vďaka nešťastnej náhode, dnes zarába milióny 15. februára 2024, 12:30

Správnosť výsledkov štúdie potvrdzuje aj report od mediálnej stránky Hypebeast, ktorý potvrdil, že najväčší zásah majú mikroinfluenceri s počtom followerov od 1 000 do 5 000, ostatným čísla klesajú. Ešte raz však pripomíname, že ide o globálny prieskum a slovenská časť Instagramu na tom môže byť odlišne.

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Belle 19 (@belle.delphine),

Domov
Zdieľať
Diskusia