Marketingová kampaň nových Avengers boduje naplno.
Včera v kinách odštartovala premiéra Avengers: Endgame, čo spôsobilo, že sály po celej Bratislave zostali vypredané. Situácia nebola rozdielna ani v iných častiach Slovenska a Marvel si pripravil fenomenálnu marketingovú kampaň, ktorá zasiahla všetko od Fortnite až po Google.
Ak si v posledných dňoch vyhľadával v Google slovo Thanos, možno ti padla do oka rukavica s Kameňmi nekonečna na pravej strane obrazovky. Nebola tam pritom umiestnená náhodou. Keď si zvedavý natoľko, že na rukavicu klikneš, po chvíli vyhľadávač zareaguje tak, ako to urobil Thanos vo filme Infinity War.
Rukavica odrazu luskne prstami a z tvojej obrazovky začne miznúť polovica výsledkov vyhľadávania, pretože aj na Google musí byť všetko v dokonalej rovnováhe, inak svet nemôže fungovať.
Vtipnú novinku môžeš jednoducho otestovať sám, len si do vyhľadávača napíš Thanos a nasleduj predchádzajúce kroky. Nečuduj sa však, keď pred tebou zostane takmer prázdna obrazovka. A ak si ešte nestihol zájsť do kina na Endgame, cez víkend to určite naprav.