Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
29. novembra 2018 o 8:55
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Najkrajší hatchback na scéne? Mazda našla v novej trojke vážneho adepta

TECH MAZDA
Uložiť Uložené

Mazda odhalila dizajn novej trojky.

Novučičká Mazda 3 síce ešte nebola na autosalóne v Los Angeles odhalená vrátane všetkých podrobností, už teraz sa musíme s tebou s týmto hatchbackom podeliť. Odvekou silnou stránkou japonskej automobilky bol vždy najmä dizajn, no a v prípade 4. generácie kompaktnej trojky to platí viac ako kedykoľvek predtým. Je nádherná.

Od roku 2003 Mazda predala vyše 6 miliónov kusov svojho hatchbacku, na tento úspech chce preto nadviazať aj nástupcom, ktorý už na prvý pohľad netají veľké ambície.

Opäť sa pozeráme na modernejšie poňatie dizajnového smeru Kodo, svedkami sme ale ešte dynamickejších a atraktívnejších tvarov. Dôkazom toho je prísna predná časť s úzkymi svetlami či športovo strihnutý zadok.

Najkrajší hatchback na scéne? Mazda našla v novej trojke vážneho adepta
Zdroj: www.mazda-press.com

Naďalej budú na výber dve karosárske vyhotovenia – hatchback aj sedan. V prípade prvého menovaného zaujme aj výrazný C-čkový stĺpik, ktorý bude síce negatívne ovplyvňovať výhľad z vozidla smerom vzad, po estetickej stránke dotvára veľmi príťažlivý vizuál.

Inak tomu nie je ani v interiéri, kde zaujme krásny minimalistický dizajn, zjednodušené ovládanie či širokouhlý 8,8" displej dostupný už v štandarde. 

Rázvor karosérie narástol od 25 milimetrov, o čo sa mohla postarať aj prítomnosť jednoduchej zadnej nápravy. Viacprvkové riešenie nebude žiaľ v ponuke asi ani v prípade silnejších verzií. Nechajme sa prekvapiť.

O samotnej technike zatiaľ nič konkrétne nevieme. Vieme len to, že o pohon sa budú starať moderné štvorvalcové agregáty Skyactiv s objemom 1.5, 1.8 (diesel), 2.0 a 2.5 l. Viac sa dozvieme v priebehu nasledujúcich týždňov až mesiacov.

Domov
Zdieľať
Diskusia