Také niečo pri našich televíznych staniciach asi môžeme čakať len ťažko, však?
Reklamy sú častokrát sami o sebe nevyhnutnosťou a slúžia na to, aby pokryli (respektívne prevýšili) samotné výdaje poskytovateľa. Ľudí však už unavuje medzi reklamami občas sledovať aj film, a preto čoraz častejšie vyhľadajú odlišné varianty, ako sa k svojim obľúbeným snímkam a seriálom dopracovať.
The Wall Street Journal nedávno prišiel s informáciou, že Fox do roku 2020 plánuje redukovať časové rozmedzie premietaných reklám na 2 minúty za hodinu (priemer na hodinu v USA je 13 až 16 minút). Pochopiteľne, cena jednej reklamy sa z ekonomických dôvodov bude musieť pravdepodobne rapídne navýšiť. Inak by tento ťah na diváka mohol skončiť nie príliš veľkým úspechom.
Otázne ale je, aký vplyv bude mať na toto rozhodnutie odkúpenie Foxu spoločnosťou Disney. Myslíte si, že s podobným plánom môžu televízne stanice do budúcna uspieť? Alebo toto odvetvie časom plnohodnotne pohltia streamovacie spoločnosti typu Netflix či Hulu?