Opätovná stávka na roztomilé medvede zafungovala.
Zabudni na vianočné reklamy od veľkých obchodných domov, londýnske letisko Heathrow svojím výtvorom prekonalo zrejme všetkých doterajších konkurentov. Letisko stavilo na osvedčené duo plyšových medveďov z minulého roku, Doris a Edwarda, ktorých tentoraz zobrali na výlet do minulosti a reklama zachytáva roztomilý príbeh o tom, ako sa vlastne obaja spoznali. Edward si ešte v 60. rokoch minulého storočia zabudol po pristátí na letisku Heathrow v lietadle svoj kabát, čo si všimla Doris ako letuška a svojho budúceho milovaného dobehla.
Nasledujúce zábery zobrazovali nespočetné situácie, v ktorých sa Doris aj Edward stretávali v príletovej hale na letisku Heathrow, pričom práve letisková hala sa stala ich miestečkom plným citov, pretože sa v nej po prvýkrát stretli a stretávali sa v nej po každom prílete aj odlete. Heslo celej vianočnej kampane znie „Fly to someone, not just somewhere this Christmas“, a tak si pri ďalšom lete spomeň na to, že lietanie nie je len o destináciách, ale v prvom rade o ľuďoch, ktorých tam stretávaš.