Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
16. novembra 2017 o 14:20
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

Jon Olsson svojou novou hračkou opäť posúva latku. Brutálne G-čko má s ešte extrémnejšou úpravou 800 koní

TECH MERCEDES-BENZ TRIEDA G
Uložiť Uložené

Luxusný Rolls-Royce Wraith nahradilo brutálne G-čko.

Predstavovať si týpka s menom Jon Olsson už nemá absolútne význam, prejdime teda rovno k pointe. Tou je jeho najnovší prírastok do vozového parku, ktorý, ako sme si medzičasom zvykli, zďaleka nepatrí k tým konvenčným, práve naopak. Nie je tomu tak dávno, čo slávny lyžiar predával svoj Rolls-Royce za účelom toho, že opäť chcel kúpiť niečo nové. Sľuby sa naplnili a v uplynulých hodinách sa zoznamujeme s jeho najnovšou extrémnosťou. Ako nedávno informoval na svojich sociálnych sieťach, momentálne ho lákal  Mercedes-Benz triedy G vo verzii G 500 4x4². Po sérii superšportových a luxusných automobilov tak tentokrát dáva prednosť extrémnemu off-roadovému špeciálu.

Ako sám uviedol, s predošlým Wraithom by mal skrz výhradne zadný pohon v zime problém, a preto najnovšie siahol po pohone všetkých štyroch kolies. Jeho nová hračka ponesie názov Lord Hans, čo je meno jeho brata, ktorý má rád práve prieskumy divočinou. Pri pohľade na G-čko sa jeho názvu teda nemožno čudovať. Samozrejme, ani tentokrát nejde zďaleka o sériový model, nakoľko aj tento počin prešiel značnou úpravou. Okrem tradičného maskáčového polepu, množstvu karbónových dielcov a nadstavcov z dieľne úpravcu Brabus, ochrannej "klietke" či pridanej rampe na streche sa úpravy zamerali aj do podvozku a motora.  V8-čkový 4-liter, ktorý štandardne disponuje výkonom 422 koní, má po úpravách takmer dvojnásobok sily - Olsson prehlasuje, že vo finálnom stave sa potenciál pohonnej jednotky približuje až ku približne 800 koňom. V dohľadnej dobe sa môžeme tešiť nielen na presnejšie údaje, ale určite aj nejedno zaujímavé video. Zatiaľ nám bohate stači to úvodné, však posúďte sami!

Domov
Zdieľať
Diskusia