Pravidelná hviezda Napi*u Swagu, Supreme sa dostala vďaka Louis Vuitton na móla high fashion.
Už od začiatku roku kolovali internetom chýry o tom, že na vlne spoluprác luxusných návrhárov so športovými značkami by mal renomovaný dom Louis Vuitton otvoriť svoje brány legende streetwearu z New Yorku. "Červené box logo" Supreme sa tak pred pár hodinami oficiálne dostalo na prehliadkové móla parížskej značky počas prehliadky pánskej kolekcie na jeseň a zimu 2017, čo vyvolalo patričný rozruch aj keď samotná móda ide v tomto prípade bokom. LV totiž priniesol tradične rozsiahlu kolekciu, ktorej témou bolo mesto New York, jeho minulosť, budúcnosť, rôzne lokality, umelci a v neposlednom rade aj ikonický brand Supreme, ktorý prepojil celú prehliadku zhruba 50-timi produktmi s bogom. Popri ponuke z prehliadky LV sú však súčasťou kolaba aj mnohé ďalšie kúsky, ktoré predstavil napr. Travis Scott. Oficiálny release kolekcie v butikoch Louis Vuitton je stanovený na 17. júl ale o celej spolupráci ešte budeš určite počuť. Podľa najnovších informácií sa však do kamenných predajní Supreme ponuka nedostane.
“V dnešnej dobe už nemôže človek viesť konverzáciu o New Yorku bez toho, aby spomenul Supreme, pretože je to globálny fenomén. V mladosti som pracoval pre londýnsku firmu, ktorá distribuovala Supreme v ich začiatkoch, takže mám ku značke naozaj blízky vzťah. Jednoducho som cítil, že sila ich grafiky s monogramom Louis Vuitton bude mať ten ozajstný Pop Art feeling a vyšlo to perfektne. Je to o pokrokovom myslení. Ľudia neočakávajú podobné veci a to je na tom najkrajšie. Myslím si, že práve to je tá moderná cesta. Každý o tom hovorí, ale nikto to nerobí, teda my áno." artistic director pánskeho ready-to-wear pre LV, Kim Jones.
Louis Vuitton jeseň/zima 2017
Pre viac informácií zo sveta módy sleduj náš Facebook Móda Refresher