Šikovný markeťák by si rozhodne zaslúžil odmenu.
Česká youtuberka Carrie Kirsten nedávno publikovala video, v ktorom tvrdí, že sa jej splnil životný sen. Od nového partnera totiž dostala nové BMW X1. Niekoľko hodín potom však rozvírili vlny internetu videá, ktoré odhalili zákulisie tejto YouTube kauzičky. Dvom iným tvorcom (Freescoot a TVTwixx) totiž mal dealer áut BMW Invelt tiež ponúknuť spoluprácu, obaja však ponuku odmietli. Podmienky boli totiž viac než smiešne – spomeňme napríklad možnosť najazdiť maximálne 500 kilometrov za mesiac, zákaz vyjsť z Prahy a pritom povinnosť starať sa o auto z vlastného. Nechýbala ani nútená propagácia či hanenie iných automobiliek. Na toto Carrie pristúpila, čo okamžite pobúrilo celý internet. Začalo sa šíriť neudržateľné množstvo urážok i nenávisti a youtuberka od tej doby nevydala žiadne video - jedinou aktivitou bolo zakázanie komentárov.
Ošemetnej situácie sa však niekto rozhodol využiť aj vo svoj prospech, tým bol marketingový tím českej Škody. Ten si všimol, že youtuber Freescoot mimovoľne zmienil vo videu i novú Škodu Kodiaq a tak sa rozhodol, že by aj česká automobilka mohla z príbehu niečo vytrieskať. Deň po zverejnení videa sa tak objavil komentár, ktorým Škoda konkurenciu hravo podpichla. Mimochodom, BMW Invelt nakoniec označilo celú situáciu za podvrh a výmysel a prehlásilo, že celá mailová komunikácia vôbec neprebehla.
Video od Freescoota odhaľujúce podmienky.