Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
10. novembra 2015, 12:28
Čas čítania 0:00
Martin Mičuda

HYPER5, to je súboj piatich najúchvatnejších automobilov súčasnosti - 918 Spyder, Huayra, LaFerrari, P1 a Veyron

TECH PORSCHE
Uložiť Uložené

Známy automobilový YouTuber sa postaral o rozruch, keď na svoj kanál pridal mimoriadne exkluzívne video.

Porovnávacích videí je plný internet, no postaviť bok po boku päticu najúchvatnejších automobilov súčasnosti a zmerať súčasne ich sily, to sa nevidí každý deň. Veď doposiaľ sa poriadne zoči-voči nepodarilo postaviť ani "svätú trojku", teda Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a Porsche 918 Spyder, a to ani takým velikánom ako je Top Gear. Automobilový nadšenec Alejandro Salomon, ktorý je známý najmä prostredníctvom svojho naozaj zaujímavého a na videá bohatého YouTube kanálu, kde vystupuje ako Salomondrin, však najnovšie "spískal" video, s ktorým zašiel ešte ďalej. K trojici najznámejších hyperšportov pridal ešte Bugatti Veyron SuperSport, teda najvýkonnejší, 1200-koňový Veyron a Pagani Huayra 730S, číže špeciálnu, 730-koňovú edíciu vlajkovej lode talianskej automobilky. Tá síce výkonnostne stráca na konkurentov, svojou nízkou hmotnosťou ale rozhodne zamieša karty. Škoda, že sa na štartovú čiaru nepodarilo získať akýsi Koenigsegg.

HYPER5, to je jeden jazdec, jedna trať a 5 hyperšportov bez dodatočných úprav a so sériovými pneumatikami. Inými slovami, ide o sadu troch pokračovaní, ktoré bude Salomondrin postupne, pravdepodobne na týždňovej báze zverejňovať na svojom kanáli, pričom medzičasom sme sa dočkali prvej časti, kde nám podrobnejšie predstavuje samotné exempláre. V nasledujúcich videách by sme sa mali dočkať už aj ich plného nasadenia, a to v disciplíne akou je šprint na štvrť míle či jednotlivých time-lapov na onom okruhu. Na záver dodám, že ani jeden z hyperšportov nepochádza z radov príslušnej automobilky, ide totiž o súkromne vozy, čo predpovedá, že ich vzájomné porovnanie by nemalo byť ovplyvňované a výsledný verdikt bude plne nezávislý. Počkajme si preto na ďalší diel, zatiaľ si môžete vybrať vášho favorita. 

Domov
Zdieľať
Diskusia