George Miller prezrádza, prečo nie je v pokračovaní Mel Gibson. Taktiež tu máme skvelý trailer a potvrdenie Rkového ratingu, takže sa pripravte na hromadu krvi a agresivity.
Tom Hardy, George Miller na pozícii režiséra pre ďalší film zo série Mad Max, Charlize Theron (aj keď bez vlasov), R-kový rating garantujúci krv, násilie a brutalitu, skvelé trailery a v neposlednom rade správa od autora soundtracku, Junkie XL, ktorý videl 3-hodinový nezostrihaný film napumpovaný akciou a doslova šialenými scénami. Predstavte si, ak sa ešte odstrihne nejaká tá polhodinka a skutočne nám neostáva nič iné, než zamyslieť sa, či budeme mať šancu v kine aspoň žmurkať. Podľa všetkého bude Mad Max akčná a hlavne maximálne adrenalínová prechádza post-apokalyptickým svetom s úžasnými hercami, skvelým CGI, brutálnou akciou, no dúfame, že aj príbehom, o ktorý by sa všetky tieto faktory opierali. Z neho nevieme prakticky nič, keďže promo kampaň sa sústreďuje na prvé slovíčko v názve filmu, a teda na „Mad“. Druhé slovíčko, konkrétne Max, zatiaľ ostáva pokryté rúškom tajomstva. Nejako extrémne mi to však nevadí. S tým, že sa pred strieborným plátnom kvalitne zabavím aj v prípade absencie chvályhodného príbehu, som sa zmieril už dávno.
George Miller sa nedávno vyjadril, prečo vlastne Mel Gibson nie je v tomto diele série. Ide o to, že Mad Max 4 s Gibsonom sa mal natáčať už v roku 2000 (15 rokov po trojke), no americký dolár stratil oproti tomu austrálskemu na hodnote (po 9/11), a tak sa natáčanie odsunulo s tým, že netrpezlivosť štúdia Warner Bros. donútila Millera natočiť Happy Feet 1 a 2. 30 rokov po poslednej časti trilógie si však Miller plní svoj sen a pred letom, konkrétne 14. mája 2015, prinesie do kín Mad Max: Fury Road. Okrem Hardyho (ten si začal celkom zvykať na náhubky, že?) hrajú Charlize Theron (Prometheus), Nicholas Hoult (spoznali ste Beasta z X-Men: Days of Future Past?), Rosei Huntington-Whiteley (Transformers: Dark of the Moon) a veterán Hugh Keays-Byrne.
Pre novinky/trailery a zaujímavosti zo sveta filmov a seriálov zamier na Filmkult