Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
Tento článok je PR správa spoločnosti SITA.
dnes 4. decembra 2025 o 11:34
Čas čítania 2:28
Sponzorovaný obsah

Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť

Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť
Zdroj: Pilsner Urquell
Diskutovať
Uložiť Uložené
Citlivý obsah
Článok môže obsahovať:
  • produkty a služby určené pre osoby staršie ako 18 rokov
  • sex, nahotu a iný NSFW obsah
  • násilie, krv alebo obsah nevhodný pre citlivé povahy
mám nad 18 rokov (zobraziť obsah)
späť na hlavnú stránku Späť

Nemenná chuť Vianoc – na tomto silnom motíve stojí nová vianočná kampaň Pilsner Urquell.

Pripomína, že niektoré vianočné tradície a osobité zvyklosti nás všetkých sú pre nás dôležité práve  preto, že sa nemenia. Milujeme ich také, aké sú, a nechceme ich meniť. Rovnako ako chuť plzenského ležiaka. 

Vianoce má každý z nás trochu iné. Niekto si ich nevie predstaviť bez kapra, iný bez rezňa či zemiakového šalátu, niekto začína 24. decembra už raňajkami s rodinou, iný sa stretáva s blízkymi až pri štedrovečernej večeri. Každá rodina má svoje zvyky, vône a tradície, vďaka ktorým sú pre ňu Vianoce výnimočné. A aj keď ich prežívame každý po svojom, všetci máme jedno spoločné – za nič na svete by sme ich nemenili. Práve túto myšlienku vystihuje nová vianočná komunikácia značky Pilsner Urquell s názvom „Nemenná chuť Vianoc“. Jej hlavný spot rozpráva príbeh plzenského sládka, ktorý sa aj po rokoch strávených v pivovare ponáhľa domov, aby si spolu s manželkou otvorili fľašu Pilsner Urquell.

Pilsner Urquell
Zdroj: Pilsner Urquell

Chuť, ktorá zostáva rovnaká už viac než 180 rokov

Pilsner Urquell je dôkazom, že to najlepšie netreba meniť. Už viac ako 180 rokov sa varí v Plzni podľa pôvodnej receptúry a s rovnakou starostlivosťou, akú mu venovali prví sládkovia. V novej komunikácii sa značka Pilsner Urquell pripája k myšlienke, že niektoré momenty jednoducho nechceme meniť – najmä tie vianočné. Rovnako, ako má plzeň svoju nemennú chuť už od roku 1842, aj naše sviatočné rituály majú svoju silu práve v stálosti a opakovaní. Pilsner Urquell sa tak prirodzene stáva súčasťou týchto chvíľ – od spoločného stolovania až po stretnutia, ktoré tvoria jadro Vianoc.

Odporúčané
HEINEKEN Slovensko prispieva každý rok do štátnej kasy 50 miliónov €. Spoločnosť pomáha vytvárať desaťtisíce pracovných miest HEINEKEN Slovensko prispieva každý rok do štátnej kasy 50 miliónov €. Spoločnosť pomáha vytvárať desaťtisíce pracovných miest 9. novembra 2025 o 10:00

„Vianoce môžu mať tisíc podôb, no ich čaro je v tom, že ich každý prežívame po svojom. Sú to tie malé ale hlboké ľudské momenty, ktoré všetci zažívame opakovane, každý rok sa na ne tešíme a chceme si ich uchovať. Či už sú to spoločné chvíle pri pečení, alebo debata o tom, ktorú rozprávku si pustíme večer ako prvú,“ hovorí Andrea Hutko Babicová, brand manažérka Pilsner Urquell SK. 

Pilsner Urquell
Zdroj: Pilsner Urquell

Vianočné vystavenia plné sviatočnej atmosféry

Aj tento rok prichádza značka s elegantnými vianočnými baleniami a limitovanými multibaleniami navrhnutými tak, aby umocnili sviatočnú náladu. Ich dizajn odráža  identitu kampane – teplé svetlo vianočných domovov, symbolizujúce pokoj, pohodu a spoločné sviatočné chvíle. Mimoriadne obľúbené je špeciálne balenie, ktoré poteší ešte pred  samotnými Vianocami – adventný kalendár s tretinkovými plechovkami obľúbeného ležiaka. Okrem neho v obchodoch možno nájsť Pilsner Urquell v limitovanej špeciálnej litrovej fľaši s patentovým uzáverom. Pivní nadšenci si môžu dopriať aj obľúbené multibalenia s darčekom vo vnútri – teplou čiapkou či krígľom - ktoré dopĺňajú sviatočnú kolekciu.

Odporúčané
Plzeňský Prazdroj pomáha podnikom šetriť energie i vodu Plzeňský Prazdroj pomáha podnikom šetriť energie i vodu 8. septembra 2025 o 9:27

„Pilsner Urquell už roky patrí k vianočnému stolu mnohých Slovákov. Je prirodzenou súčasťou sviatočných stretnutí – či už ide o spoločne strávené chvíle, prípitok s blízkymi alebo pokojný večer v rodinnom kruhu. Práve preto sme na toto obdobie pripravili špeciálne limitované balenia, ktoré Vianoce ešte viac spríjemnia,“ dodáva Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko.

Vo vybraných predajniach ožívajú aj špeciálne vianočné vystavenia s pohyblivými prvkami či svetelnými efektmi. Tie pripomínajú, že sviatočný čas je o malých momentoch radosti v spoločnosti najbližších – a že aj v dnešnom uponáhľanom svete je umením práve umenie nemeniť to, čo funguje a čo prináša radosť. Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell ožije aj exteriérovej  reklame. Okrem klasických plôch môžu okoloudúci vidieť aj špeciálne vystavenie v Bratislave na zastávke Račianske mýto. V jednom z okienok sa nachádzajú fľašky piva Pilsner Urquell, ktoré spolu s padajúcimi vločkami a vizuálom okolo dopĺňajú atmosféru sviatkov.

Odporúčané
Mladí Slováci prezradili svoje najdivokejšie festivalové zážitky: Tváril som sa, že som člen kapely a dostal som sa všade (ANKETA) Mladí Slováci prezradili svoje najdivokejšie festivalové zážitky: Tváril som sa, že som člen kapely a dostal som sa všade (ANKETA) 23. júna 2025 o 18:00

Pilsner Urquell nabáda svojich spotrebiteľov vytvoriť vlastné vianočné prianie. Stačí navštíviť stránku  Nemenná chuť Vianoc a napísať svoj odkaz. V ďalšom kroku je možné prianie okamžite stiahnuť alebo  jednoducho zdieľať s rodinou, priateľmi či na sociálnych sieťach. Až do 21. decembra 2025 sa môže zároveň každý, kto vytvorí svoje prianie, zapojiť do žrebovania o jednu z 20 poukážok v hodnote 100 € do  e-shopu Pilsner Urquell. 

Domov
Zdieľať
Diskusia