Cieľom tejto spolupráce je prilákať mladšie publikum a spojiť fanúšikov oboch svetov.
Svet Formuly 1 sa opäť rozšíri. V roku 2026 chystajú novú spoluprácu a spájať sa budú s Disney. Do pretekárskeho sveta vstúpi Mickey Mouse a jeho priatelia.
Podľa vyjadrení Formuly 1 je cieľom spolupráce osloviť ešte širšie publikum, najmä mladšie generácie. Tie už teraz tvoria výraznú časť ich fanúšikovskej základne – až 54 % sledovateľov F1 na TikToku a 40 % na Instagrame má menej ako 25 rokov, uvádza F1 na svojej oficiálnej stránke. Obchodná riaditeľka Formuly 1 hovorí, že táto spolupráca spája dve značky, ktoré sú synonymom pre zábavu, kreativitu a inovácie.
„Takmer sto rokov Mickey Mouse and Friends bavia celý svet. Toto nové partnerstvo je jedinečnou príležitosťou spojiť dve ikony a vytvoriť produkty, ktoré si zamilujú fanúšikovia Disney aj F1,“ hovorí prezidentka spoločnosti Disney, Tasia Filippatos.
Fanúšikovia sa v budúcnosti môžu tešiť na rôzne spoločné produkty ako je napríklad merch. Tie budú prepájať šport, rýchlosť F1 a čaro Disney postavičiek.