Cieľom je zaujať zákazníkov a ukázať, že Penny sa nebojí bláznivých akcií.
Penny Market v Česku odštartoval súťaž, ktorá vzbudila veľký rozruch. Stačí nakúpiť za 100 korún (3,97 eur) a automaticky sa zaradíte do žrebovania o zaujímavé ceny. Medzi nimi je však aj výhra, ktorá vyvolala búrlivú diskusiu – silikónové prsia. Kampaň trvá do polovice januára, informuje MAM.
Podľa vedúceho strategického marketingu Víta Vojtěcha bol cieľom kampane vyvolať diskusiu a posilniť imidž Penny Marketu ako moderného diskontu, ktorý sa odvážne púšťa do netradičných akcií. Marketingová komunikácia k silikónovým prsiam bola spracovaná s nadsádzkou, aby zaujala a rozprúdila debaty.
Niektorí zákazníci si o kampani myslia svoje, no Penny Market dosiahol, čo chcel. Vojtěch dodáva, že silikónové prsia nie sú už dávno tabu a ich použitie v kampani je symbolom odvahy a humoru. Okrem silikónov môžeš v súťaži vyhrať aj príspevok na hypotéku, minútový nákup či odvoz limuzínou.