Po dlhšej dobe sa opäť o slovo hlási Brabus, aby nám predviedol jeho ďalší počin. Tentokrát sa jedná o veľmi štýlovú a predajne úspešnú triedu CLA, konkrétne v špičkovej verzii 45 AMG.
Po dlhšej dobe sa opäť o slovo hlási Brabus, aby nám predviedol jeho ďalší počin. Tentokrát sa jedná o veľmi štýlovú a predajne úspešnú triedu CLA, konkrétne v špičkovej verzii 45 AMG.
Nemecký úpravca luxusných, či športových automobilov z dielne automobilky Mercedes-Benz nám krátko po autosalóne v Ženeve prináša ďalšie horúce želiezko z jeho naozaj rozsiahleho portfólia. Tentokrát sa na zúbky pozrel dizajnovo veľmi vydarenej, možno až dokonalej, triede CLA. Brabus už však svoj názor na túto triedu raz vyjadril a CLA-čko už dávnejšie jemne vyšperkoval. Vtedy však ešte nebola na svete najvýkonnejšia verzia 45 AMG, práve ktorá sa stala základom úpravy. Bodykit sa však ani tentokrát výrazne nezmenil. V maske chladiča pribudlo logo úpravcu, v zadnom nárazníku zas karbónový difúzor. Veko batožinového kufra zdobí malý spojler, ktorý evidujeme aj na zadnom okne. Okrem toho, toto nádherné štvordverové kupé disponuje 19'' diskami v novom farebnom prevedení, ako sme boli zvyknutí v prípade Brabusu. Červenú farbu evidujeme nielen na okrajoch kolies ale aj v hranách prednej masky a v spätných zrkadlách.
Väčšiu pozornosť si však zaslúžia úpravy pod kapotou. Ako som už pri uvedení novinky spomenul, turbodúchadlom preplňovaný dvojlitrový štvorvalec, ktorý poskytuje výkon 265 kW / 360 k je tým najvýkonnejším, sériovo vyrábaných dvoj-litrom na svete. I Napriek tomu, sa Brabus túto hranicu snaží ešte posunúť. Pôvodný, naozaj vysoký výkon po úpravách totižto narástol až na rovných 400 koní a 500 N.m. To znamená, že na jeden liter objemu motora, pripadá až 200 koní, čo je naozaj pozoruhodné, ak nie rekordné! Pre informáciu, to je lepší pomer, ako to je v prípade najrýchlejšieho Bugatti Veyron Super Sport (8-litrový motor, 1200 koní). Maximálna rýchlosť zatiaľ nebola uvedená, akceleráciu z 0 na 100 km/h však toto CLA-čko zvládne za 4,2 sekundy.