Iný pomer sirupu či poriadne vychladený nápoj. Toto sa naozaj skrýva za úspechom koly z mekáča.
Všimol si si, že kokakola zo známeho reťazca McDonald’s chutí inak než tá, ktorú si kúpiš v obchode? Svetový fastfoodový reťazec konečne prezradil svoj tajný recept. Skutočný dôvod, prečo chutí inak (a pre mnohých lepšie), je pomer sirupu, ale aj vychladenie nápoja.
McDonald’s vydal vyhlásenie, v ktorom tvrdí, že lahodnú chuť obľúbeného nápoja dosiahnu tým, ako ho namiešajú. „Voda a sirup Coca-Cola, dve hlavné zložky, sa odosielajú do reťazcov McDonald’s oddelene a následne sa zmiešajú na rozdiel od nápojov, ktoré nájdete na pultoch obchodov. Voda a sirup Coca-Cola sú pred vstupom do našich dávkovačov predchladené, takže pomer sirupu je nastavený tak, aby sa ľad roztopil,“ cituje reťazec portál Mirror.
Ďalším z dôvodov, prečo nápoj chutí tak dobre, je to, že sa podáva chladený. Spoločnosť chce dosiahnuť, aby bola kokakola „vždy osviežujúca“ a spĺňala „zlatý štandard“. Dôležitá je aj dôkladná filtrácia vody, ktorá sa má dostať do dávkovačov. „Jednoducho sa riadime pokynmi stanovenými Coca-Colou a podnikáme kroky, aby sme zabezpečili, že budeme podávať vysokokvalitný nápoj,“ tvrdí McDonald’s.
Okrem zabezpečovania kvality nápoja má McDonald’s aj tajný trik. Slamky, ktoré používajú, sú širšie ako tie z iných reštaurácií. Reťazec tvrdí, že práve tak dokáže viac lahodnej chuti zasiahnuť ľudské zmysly. „Je o niečo širšia ako typická slamka, takže celá chuť koly môže zasiahnuť vaše chuťové poháriky,“ vysvetľuje.