Nová, v poradí 3. generácia luxusného GT sa predstaví ešte tento rok.
Aj napriek tomu, že Panameru v jej prvej generácii verejnosť prijala veľmi rozporuplne, za ostatné roky sa luxusné GT-čko etablovalo v portfóliu tradičnej športovej značky a vybudovalo si v ňom stabilné miesto. Najnovšie sa Porsche chystá predstaviť v poradí už 3. generáciu, kým sa tak stane, nám automobilka ukazuje prvé oficiálne fotografie interiéru. Ten, ako je zrejmé už na prvý pohľad, prejde v zmysle súčasných trendov zásadnou digitalizáciou. Samotný dizajn a architektúra palubnej dosky sa zmení minimálne, jej jednotlivé časti však prejdú väčšími úpravami.
Rovnako ako nedávno modernizovaný Cayenne, aj Panamera už siahne po rozložení obrazoviek v štýle elektromobilu Taycan. Pred vodičom sa tak po novom bude nachádzať plne digitálny, až 12,6" prístrojový štít, z ktorého zmizne doposiaľ tradičný analógový otáčkomer. Nové vizuálne prostredie má ponúknuť vycibrenú grafiku a 7 preddefinovaných štýlov zobrazenia. Centrom palubovky je napokon naďalej 12,3" displej infotainmentu, v prípade potreby si však ďalší, v tomto prípade príplatkový 10,9" displej vychutná spolujazdec. Ten bude môcť na obrazovke pozerať videá či filmy aj počas jazdy – Porsche použilo špeciálny filter, vďaka ktorému displej neodrádza od pozornosti vodiča, pretože ten jeho obsah nevidí.
Ďalším, pre Porsche nie veľmi typickým riešením je štartovanie tlačidlom, keďže to v najnovšej generácii nahradí doterajšiu spínaciu skrinku na kľúč. Samozrejme, naďalej sa však bude štartovať pod volantom na ľavej strane. Naopak, na pravej strane sa nachádza úplne nový volič prevodovky, keďže doterajšiu fyzickú páku na stredovom tuneli nahradí podľa vzoru modelu Taycan malý shift-by-wire ovládač. Dôkladne uprataný, značne modernejší stredový tunel sa naďalej spolieha aj na fyzické ovládacie prvky, hoci nechýbajú už ani dotykové tlačidlá.
Zaujímavým detailom sú aj pomerne nenápadné výduchy ventilácie, ktoré sa už nebudú nastavovať mechanicky, ale elektronicky. Presné rozmery karosérie zatiaľ nepoznáme, nová Panamera má mať však dlhší rázvor náprav, no a z toho budú profitovať najmä cestujúci na zadných sedadlách. Ani pre nich vzadu nemôže chýbať ďalšie centrum na ovládanie klimatizácie či osvetlenia. Poslednou nateraz známou informáciou je fakt, že už aj Porsche v rámci typov čalúnenia ponúkne aj interiér bez kože, ktorú nahradí tkanina Porsche Race-Tex.