V rámci vylepšení na nasledujúci modelový rok Škoda siahla po zásadnom vylepšení pohonného ústrojenstva.
Škoda síce ešte len chystá komplexný facelift svojho elektrického SUV, no v rámci nového modelového roka prichádza s radom zásadných vylepšení. Enyaq tak síce na pohľad vyzerá naďalej rovnako, no pod povrchom schováva novú techniku, ktorá sľubuje vyšší výkon, lepšiu efektívnosť a zároveň dlhší dojazd. Nový zadný elektromotor totiž disponuje vyšším výkonom. Škoda preto na nasledujúci modelový rok mení aj označenie verzií.
Najzákladnejší variant 60 ostáva bez výkonnostných zmien (132 kW/180 k), preto sa nemení ani označenie. Naopak, doterajšie verzie 80 (150 kW/204 k) a 80x (195 kW/265 k) z ponuky vypadávajú a nahrádzajú ich vyhotovenia 85 a 85x. Ich výkon je totiž v oboch prípadoch až 210 kW/286 koní, akurát v prvom prípade ide o pohon výhradne zadnej nápravy, zatiaľ čo 85x dosahuje tento výkon kombináciou oboch motorov na jednotlivých nápravách. Vynovený Enyaq 85 tak dokáže akcelerovať z 0 na 100 km/h až o dve sekundy rýchlejšie (6,7 s), zatiaľ čo Enyaq 85x túto disciplínu zvládne za 6,6 sekundy.
Zmeny neobišli ani najvýkonnejší variant s dodatkom RS, kde sa výkon navýšil až na úroveň 250 kW/340 koní. Enyaq RS tak dokáže akcelerovať z 0 na 100 km/h už za 5,5 sekundy. Úpravami v rámci modernizácie prešla aj samotná batéria, ktorá sa po novom pýši vylepšením manažmentom – systém vie automaticky vopred pripraviť akumulátor na nabíjanie, vďaka čomu sa tento proces skráti a súčasne v kombinácii s novým elektromotorom sľubuje lepšiu efektívnosť, teda vyšší dojazd.
Enyaq 85 v zmysle WLTP metodiky merania absolvuje na jedno nabitie 565 kilometrov, Enyaq 85x 538 km. Model RS má mať dojazd 541 kilometrov. Tieto údaje pritom platia pre klasický karosársky variant, štýlovejšie Coupé by vďaka lepšej aerodynamike malo zvládnuť vždy o približne 10 kilometrov viac. Vďaka podpore až 175 kW nabíjania je pritom možné akumulátor nabiť z 10 na 80 percent už za menej ako polhodinu, teda približne 28 minút.
Zásadnou novinkou je na záver multimediálne prostredie, ktoré prichádza v úplne novej verzii 4.0. Infotainment elektrickej Škody tiež prešiel väčšou modernizáciou, ktorá má za následok väčšiu plynulosť systému a väčšiu intuitívnosť. Spolu s novým vizuálnym prostredím centrálneho displeja sa navyše upravilo prostredie aj v digitálnych budíkoch či na head-up displeji.