Toyota predstavila 2. generáciu štýlového crossoveru C-HR.
Minuloročný koncept Prologue prešiel do sériovej verzie s názvom C-HR. Štýlový mestský crossover získal nástupcu, ktorý so sebou prináša niekoľko zaujímavých riešení – výrazné dvojfarebné lakovanie karosérie, ktoré už okrem čiernej strechy zahŕňa aj zadnú časť vozidla, veľké, až 20" disky, prvýkrát použité zapustené kľučky a vo všeobecnosti veľmi vyzývavé a dynamické línie.
Tvarom predných full-LED svetiel nové C-HR nadväzuje na Prius, ktorý nastolil nové dizajnové smerovanie značky. Extravagantne navrhnutá karoséria má zaujať z vizuálnej stránky, no zároveň podlieha prísnym aerodynamickým požiadavkám. Pôsobivo navrhnuté svetlá sú aj vzadu, podľa vzoru minulej generácie je druhý rad dverí malý, s azda ešte menšími oknami. Tie ešte viac evokujú vozidlá typu kupé.
V interiéri sú medzigeneračne značne uhladenejšie a elegantnejšie tvary, čo podčiarkuje najmä moderná palubná doska, ktorá aj podľa prvých fotografií pôsobí kvalitnejšie a hodnotnejšie. C-HR má už v štandardnej výbave dve veľké obrazovky – v najvyššej výbave ide o 12,3" digitálne budíky a 12,3" displej multimediálneho prostredia Toyota Smart Connect. V rámci nových asistenčných systémov pribudla možnosť automatického parkovania na diaľku či vzdialený prístup k vozidlu.
Veľkú pozornosť upriamuje Toyota na trvalú udržateľnosť. Nárazníky sú z nového živicového materiálu, ktorý je vopred zafarbený vo forme – touto inováciou by sa mali ušetriť stovky ton CO2. Ďalšie úspory sa podarilo dosiahnuť zavedením nového automatizovaného procesu lakovania pomocou vodou riediteľných farieb a použitím materiálu neživočíšneho pôvodu ako alternatívy kože na poťah volantu. Vo viac ako 100 dieloch použili recyklované plasty. Patrí k nim aj nová látka na čalúnenie sedadiel, ktorá je z recyklovaných PET fliaš.
Nová Toyota C-HR príde na trh s výberom štyroch elektrifikovaných pohonných jednotiek, čím automobilka demonštruje osvedčenú cestu alternatívnych pohonov k uhlíkovej neutralite. V ponuke je 1,8-litrový variant Hybrid 140 a 2,0-litrové vyhotovenie Hybrid 200, ktoré bude k dispozícii s výhradne predným pohonom alebo s inteligentným pohonom všetkých kolies AWD-i. Práve pohon AWD-i zabezpečuje zvýšenú trakciu a stabilitu pri rozjazde, zatáčaní alebo jazde na klzkom povrchu, s podporou prídavného kompaktného elektromotor-generátora s vysokým krútiacim momentom na zadnej náprave.
Vrcholom v ponuke je 2-litrová verzia Plug-in Hybrid 220. Presné výkonnostné či rýchlostné parametre nám zatiaľ Toyota neprezradila, príslušné označenia verzií však reprezentujú práve ich približný výkon. Novinka využíva výhody najnovšej, piatej generácie technológie značky, ktorá má v rámci triedy prinášať najlepšiu vyváženosť medzi zvýšeným výkonom a nízkymi emisiami.