Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
28. júna 2023 o 14:00
Čas čítania 1:04
Martin Mičuda

Nová Integra Type S od Acury je ten typ auta, aký už u nás nenájdeš

TECH AUTOMOBILOVÉ NOVINKY
Uložiť Uložené

Type S zastupuje najsilnejšiu aktuálnu Integru.

Honda Integra bola v 90. rokoch minulého storočia naozaj veľký pojem, hoci legendárny športový model zaznamenal najväčšie roky slávy až v 3. generácii na prelome tisícročia. Po 4. generácii sa však Integra stiahla do úzadia a na trh sa vrátila len minulý rok. Postarala sa o to sesterská značka Acura, pod ktorej krídlami však niekdajšia ikona vozidla s predným pohonom zmenila koncepciu. Z niekdajšieho 2-dverového kupé vznikol 5-dverový liftback, ktorý s pôvodnou Integrou nemá nič spoločné.

Odporúčané
Nový Golf GTI Clubsport je ako stvorený na slovenské cesty. Ohúril nás živelnosťou aj dynamikou Nový Golf GTI Clubsport je ako stvorený na slovenské cesty. Ohúril nás živelnosťou aj dynamikou 26. októbra 2021 o 9:30

Teraz nám však automobilka predstavila jej ostrú verziu Type S. Pôvodný 200-koňový 1,5-litrový štvorvalec nahrádza technika, aká sa udomácnila pod povrchom špičkovej Hondy Civic Type R. Ide o 2-litrový štvorvalec s výkonom až 235 kW/320 koní a krútiacim momentom 420 Nm. Pohon je na predných kolesách, na ktoré posiela silu 6-stupňová manuálna prevodovka s funkciou automatického vyrovnávania otáčok.

Acura, Integra, Integra Type S,Acura, Integra, Integra Type S,Acura, Integra, Integra Type S,Acura, Integra, Integra Type S,
Zobraziť galériu
(9)

Na prednej náprave je samosvorný diferenciál, ktorý má zaručiť ideálny prenos výkonu na ľubovoľné koleso podľa potreby. Rýchlostné parametre značka zatiaľ neuvádza. Verzia Type S okorenila doposiaľ skôr fádny dizajn liftbacku. Integra tak dostala nielen masku s novou štruktúrou, agresívne nárazníky s naozaj vyzývavým tvarovaním, ale aj rozšírené blatníky, odtrhovú hranu na veku batožinového priestoru a rozmerný difúzor, ktorý podľa vzoru Civicu Type R disponuje tradične až trojicou koncoviek výfuku.

Odporúčané
Poriadne sme prevetrali nové M4 Coupé. BMW sa podarilo vytvoriť niečo výnimočné Poriadne sme prevetrali nové M4 Coupé. BMW sa podarilo vytvoriť niečo výnimočné 2. januára 2022 o 9:30

Vnútri sú športové sedadlá, nové dekóry a plne digitálne budíky so športovou grafikou. Integra Type S je ten typ auta, aký na európskom trhu vymiera. Tradičné sedany totiž vytláčajú SUV modely, no a silné, vyslovene športové sedany už medzi neprémiovými značkami nie sú. Nemení sa to ani po predstavení Integry Type S, pretože tá už vzniká výlučne len pod značkou Acura, ktorá u nás oficiálne nepôsobí.

Acura, Integra, Integra Type S,
Zdroj: Acura
Domov
Zdieľať
Diskusia