V interiéri prevláda až prekvapivo uhladený a elegantný dizajn palubnej dosky, v rámci ktorej automobilka integrovala dve vyše 12" obrazovky. Aj LBX ostáva verné veľkému počtu fyzických tlačidiel či tradičnému voliču prevodovky, v ponuke však nechýba ani head-up displej či prémiová audiosústava Mark Levinson. To, že nejde o veľké vozidlo, naznačí aj batožinový priestor, ktorý má 322 litrov. Novinka bude k dispozícii v štyroch stupňoch výbavy, ktoré majú doručiť iný typ atmosféry – Elegant, Relax, Emotion a Cool.
Pod kapotou modelu LBX bude k dispozícii výhradne benzínový 1,5-litrový trojvalec, ktorému dopomáha hybridná elektrická sústava a akumulátor typu NiMH. Výkon sústavy je na úrovni 100 kW/136 koní a 185 Nm, pričom na predné kolesa je sila prenášaná cez prevodovku s plynulo premenlivým prevodom. Táto motorická verzia však bude voliteľná aj s pohonom oboch náprav E-For, teda s dodatočným elektromotorom vzadu, jej výkon sa však prekvapivo nemení. Cenové relácie zatiaľ nezverejnili.