Facelift obnovil dizajn aj technickú stránku.
Model i20 sme v aktuálnej generácii spoznali síce len v roku 2020, no už nám automobilka Hyundai predstavuje jeho modernizovanú podobu. Facelift zmenil jeho dizajn aj technickú stránku. Svetlá svoj tvar ani grafiku nezmenili, nové sú nárazníky na oboch koncoch. Malá i20-ka tak má vystupovať nielen modernejším dojmom, ale aj elegantnejšie a súčasne športovejšie.
Úpravami prešla aj maska, pribudli nové laky karosérie (Lucid Lime Metallic, Lumen Grey Pearl a Meta Blue Pearl), do ponuky začlenili nové 16" až 17" disky a jemnú odlišnosť evidujeme aj v zadnom C-stĺpiku – pri voľbe čiernej strechy Phantom Black sú na čierno nalakované aj postranné plasty na zadných stĺpikoch. K novým pestrofarebným lakom ladia aj interiérové detaily, či už ide o lišty na dverách, alebo kontrastné prešívanie na vynovených sedadlách.
V interiéri nájdeme výhradne LED osvetlenie vrátane náladového a veľké displeje. V základe síce stále ostávajú analógové budíky so 4,2" obrazovkou uprostred, za príplatok je však možné siahnuť po 10,25" digitálnych budíkoch, ktoré sekundujú 10,25" dotykovej obrazovke uprostred palubovky. Infotainment ponúka aktualizácie mapových podkladov na diaľku, samozrejme, chýbať už nemôže ani podpora funkcií Apple CarPlay a Android Auto. Vylepšeniami prešli aj asistenčné systémy, ktorých je odteraz viac.
Z ponuky sa vytráca 1,2-litrový štvorvalec, ktorý disponoval výkonom 61,8 kW/84 koní. Tlačová správa informuje výhradne o trojvalci 1.0 T-GDI, ktorý je už štandardne vybavený mild-hybridnou 48 V technológiou. Na výber je pritom v 100- alebo 120-koňovej verzii. Poháňané sú výhradne predné kolesá, sprevodovanie má na starosti buď 6-stupňový inteligentný manuál, alebo 7-stupňové DCT. O vrcholnej verzii i20 N zatiaľ neodznelo nič, je teda otázne, či sa z ponuky tiež vytráca alebo ju čoskoro rozšíri.