Pod kapotou bije srdce s väčším výkonom ako nájdeme v najsilnejšom Lamborghini Murciélago, vo verzii LP670-4 SuperVeloce.
Rakúsky tuningový špecialista O.CT Tuning upravil pomerne novú, tretiu generáciu špičkového kombíka RS6 Avant od Audi. Verzia kombi vychádzajúca z klasickej A6-ky je v portfóliu štyroch kruhov veľkým pojmom, keďže zohráva dôležitú úlohu v športovo orientovaných modeloch tejto automobilky. Predošlá generácia sa dokonca mohla pýšiť motorom zo superšportu Lamborghini Gallardo, ktorý je vlastne súrodencom Audi R8.
Veľkých kozmetických úprav sa nedočkáme, lepšie povedané nenájdeme pravdepodobne žiadne. Popravde, čo je dobré, netreba meniť a to platí asi aj v tomto prípade. Tuneri sa preto sústredili na to, čo je po kapotou. 560-koňový sériový motor dostal vďaka bližšie nešpecifikovaným úpravám 110 koní navyše, čo znamená, že ponúka po novom 670 koní a krútiaci moment slušných 880 N.m! Tým pádom sa zlepšila akcelerácia z nuly na 100 km/h, keďže upravenej RS6-ke to trvá len 3,4 sekundy a dokáže atakovať maximálnu rýchlosť okolo 320 km/h.
Firma O.CT Tuning však okrem toho ponúka ešte druhý stupeň úprav, ktoré zahŕňajú športovejší výfukový systém s upravenou kulisou zvuku a výkon až 680 koní, čo znamená, že pod kapotou bije srdce s väčším výkonom ako nájdeme v najsilnejšom Lamborghini Murciélago, vo verzii LP670-4 SuperVeloce. Sranda.