Poď sa starať o to, aby bolo Refresher vidieť ako v online, tak v offline prostredí!
Sme Refresher, hlas modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem článkov, ktorých cieľom je primárne zabaviť, tvoríme hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, natáčame reportáže a rôzne videá.
Záleží nám na tom, kam sa naša spoločnosť uberá, preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravdu, nenásilie, pomoc slabším, toleranciu, ekológiu či zodpovedný prístup k drogám.
Prémiový obsah pre modernú cieľovú skupinu podporujú tisíce mladých ľudí na Slovensku. Sme prvý online lifestylový magazín na Slovensku a v Česku, ktorý prišiel s plateným obsahom. Stále vymýšľame niečo nové, každý deň sa zlepšujeme – či už pri tvorbe obsahu, jeho aktuálnosti, manažmente, alebo v rámci technických vylepšení na stránke.
Prečo hľadáme brand špecialistu?
Brand Refresheru je ako extrémne talentovaný človek, ktorého treba dať trošku do laty, uistiť ho, že ide správnym smerom, a povedať mu o jeho silných stránkach, ktoré už dávno má, len ich nevie sformulovať. Preto hľadáme človeka, ktorý sa oň postará.
Čo budeš robiť?
- Spoločne s marketingovým manažérom (ktorého tiež momentálne hľadáme) budete spolupracovať pri nastavovaní brandu a následne zadávať výrobu komunikačných kampaní na naše kanály – facebookové posty, instagramové posty a stories, linkedinové posty, videá a podobne. Nechceme, aby si ich vyrábal/vyrábala ty, na to tu máme produkčné odelenie, no pokiaľ si schopný/schopná tieto výstupy zrealizovať bez vstupu kreatívy, je to výhodou. Ideálna je procesná aj kreatívna samostatnosť.
- Pracovať so zákazníckou (čitateľskou) cestou od spoznania značky čitateľom až po zmenu na lojálneho predplatiteľa.
- Nadväzovať a nastavovať mediálne spolupráce, vzťahy s festivalmi, filmovými distribučnými spoločnosťami, bankami, telekomunikačnými operátormi a ďalšími značkami.
- Budovať komunitu a vzťahy s našimi čitateľmi, predplatiteľmi.
- Všetky tieto aktivity potrebujeme pokryť pre slovenský aj český Refresher.
Požadované schopnosti a skúsenosti:
- Relevantné skúsenosti – aspoň 2 roky – v oblasti marketingu, ideálne blízko k brand marketingu alebo marketingu všeobecne
- Marketingové vzdelanie. Vysvetlíš nám, prečo je dôležitý brand Refresheru a akú rolu zohráva v marketingu, ale aj iných oddeleniach.
- Preukázateľný prehľad o aktivitách Refresheru, vývoji značky a cieľovej skupine
- Prezentačné schopnosti, komunikatívnosť a vizuálne cítenie
- Pozitívny vzťah k eventom, športovým a kultúrnym podujatiam
Požadované osobnostné vlastnosti:
- Komunikatívnosť
- Asertívnosť
- Leadership
- Úprimnosť
- Proaktivita
- Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných.
- Vytrvalosť a odolnosť
- Cit pre poriadok a detail
- Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.
Čo u nás nájdeš?
- Silnú značku, z ktorej môžeš spraviť ešte silnejšiu.
- Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
- Relatívne rýchlorastúcu firmu
- Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne dva milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov
- Vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie
- Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.
Plat a nástup
- Podľa dohody od 1500 eur, ideálne živnosť, bonusy a KPI sú predmetom diskusie.
Finálna odmena závisí od skúseností. Nemáme problém ísť vyššie alebo nastaviť postupnosť platu na základe splnenia vzájomne dohodnutých predpokladov.
Base v Bratislave alebo Prahe
Čo máš spraviť a kam to poslať?
1. BIO
Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osoba; nie svoje pracovné skúsenosti, ale svoju povahu, ciele, záujmy.
2. Pracovné skúsenosti
Povedz nám o svojich (relevantných) pracovných skúsenostiach a čo si sa pri nich naučil/naučila. Čo si vyštudoval/vyštudovala a čo ťa baví. Prilož aj zoznam predchádzajúcich pracovných skúseností v štruktúrovanej podobe.
3. Čo ťa baví
Napíš, čo ťa baví. Pokojne sa rozpíš alebo uveď len kľúčové slová. Čo robíš, keď nepracuješ.
4. Prečo ty a prečo u nás
Napíš, prečo chceš robiť práve v Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť do Refresheru.
5. Kedy by si mohol/mohla nastúpiť
6. Otázky
Ak máš akékoľvek otázky, doplň ich do mailu.
Celé to spíš a pošli vo formáte PDF na [email protected] s predmetom #BRAND. Tykaj, píš maximálne úprimne a otvorene.