Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
9. mája 2022, 10:28
Čas čítania 2:52
Gabor Boros

Hľadá sa Marketing Manager pre Refresher

Hľadá sa Marketing Manager pre Refresher
Zdroj: REFRESHER
REFRESHER JOB SK
Uložiť Uložené

Poď sa starať o značku Refresher na Slovensku, v Česku a možno na ďalších trhoch.

Sme Refresher, hlas modernej generácie. Dokážeme článkom naštartovať kariéru umelca alebo utlmiť divný trend. Okrem článkov, ktorých cieľom je primárne zabaviť, tvoríme hodnotné a náučné texty, predstavujeme lokálnych hudobníkov, podnikateľov a iných šikovných ľudí, píšeme recenzie, natáčame reportáže a rôzne videá.

Záleží nám na tom, kam sa naša spoločnosť uberá, preto sa zaujímame aj o celospoločenské témy a presadzujeme hodnoty, o ktoré sa opierame: slušnosť, pravdu, nenásilie, pomoc slabším, toleranciu, ekológiu či zodpovedný prístup k drogám.

Prémiový obsah pre modernú cieľovú skupinu podporujú tisíce mladých ľudí na Slovensku. Sme prvý online lifestylový magazín na Slovensku a v Česku, ktorý prišiel s plateným obsahom. Stále vymýšľame niečo nové, každý deň sa zlepšujeme – či už pri tvorbe obsahu, jeho aktuálnosti, manažmente, alebo v rámci technických vylepšení na stránke.

Prečo hľadáme marketingového manažéra

  • Neustále sa rozširujeme a rastieme. Venujeme sa širokému spektru tém, komunikujeme na veľkom množstve kanálov, na ktorých nás zakaždým sleduje trochu špecifická cieľová skupina. Tvoríme množstvo kvalitného obsahu, produkujeme videá, spolupracujeme so značkami, s inzerentmi a podujatiami. Hľadáme niekoho, kto dohliadne na našu značku a positioning v prípadoch, keď niečo komunikujeme smerom k čitateľom a partnerom. Budeš mať na starosti aj brand Refresheru. Ten je ako extrémne talentovaný človek, ktorého treba dať trošku do laty, uistiť ho, že ide správnym smerom, a povedať mu o jeho silných stránkach, ktoré už dávno má, len ich nevie sformulovať.
  • Čoraz viac sa zameriavame na výkon našich reklamných kampaní a pracujeme s našimi čitateľmi. Máme nekonečné dáta, treba im dať zmysel. Budeš spolupracovať s kolegom, ktorý bude mať na starosti performance/growth marketing.

Čo budeš robiť

  • Starať sa o značku Refresher a synchronizovať aktivity redakcie, produkcie, videoobsahu, HR a obchodného oddelenia, aby boli v súlade s vnímaním značky, aké chceme dosiahnuť.
  • Robiť prieskum trhu vo frekvencii, ktorá nám poskytne dostatočný prehľad o trhu médií, vnímaní a zákazníckom správaní našich čitateľov. V súlade s našou stratégiou a strategickou pozíciou následne nastavovať a dolaďovať želané vnímanie značky. 
  • Spolupracovať pri nastavovaní brandu a následne zadávať výrobu komunikačných prvkov na naše kanály – napríklad facebookové posty, instagramové posty a stories, linkedinové posty, videá a podobne. Nechceme, aby si ich vyrábal/vyrábala ty, ale musíš byť schopný/schopná tieto výstupy zrealizovať bez vstupu kreatívy. Vyžaduje sa procesná aj kreatívna samostatnosť v prípade, ak to kapacity kolegov v tíme nebudú zvládať.
  • Pracovať so zákazníckou (čitateľskou) cestou od spoznania značky čitateľom až po zmenu na lojálneho podporovateľa.
  • Pomáhať nadväzovať a nastavovať mediálne spolupráce, vzťahy s festivalmi, filmovými distribučnými spoločnosťami, bankami, telekomunikačnými operátormi a ďalšími značkami.
  • Budovať komunitu a vzťahy s našimi čitateľmi, predplatiteľmi. 
  • Riadiť tím junior brand špecialistu, growth marketéra a brand engagement tímu.
  • Budeš mať k dispozícii copywriterov, grafikov, kameramanov, creative directora, programátorov. Budeš ťažiť primárne z interných kapacít, budovať vlastný tím.

Požadované schopnosti a skúsenosti

  • Relevantné skúsenosti – aspoň 3 roky, ideálne 5 – v oblasti marketingu, ideálne blízko k marketingovému manažmentu a manažmentu značky. Pozícia je skôr seniorská ako juniorská.
  • Preukázateľný prehľad o aktivitách Refresheru, vývoji značky a cieľovej skupine.
  • Prezentačné schopnosti a vizuálne cítenie.
  • Marketingové vzdelanie. Vysvetlíš nám, prečo je dôležitý brand Refresheru a akú rolu zohráva v marketingu, ale aj iných oddeleniach.
  • Ideálne (takmer perfektný) anglický jazyk. Čo keď raz pôjdeme do sveta? Prekladať ti prezky nebudeme.


Požadované osobnostné vlastnosti

  • Komunikatívnosť
  • Asertívnosť
  • Leadership
  • Úprimnosť
  • Proaktivita
  • Nebojíš sa konštruktívne kritizovať a konfrontovať iných.
  • Vytrvalosť a odolnosť
  • Cit pre poriadok a detail
  • Všetky tieto vlastnosti budeš naozaj potrebovať.

Čo u nás nájdeš

  • Silnú značku, z ktorej môžeš spraviť ešte silnejšiu.
  • Ľudí, ktorých ich práca baví a často je súčasťou aj ich osobného života.
  • Relatívne rýchlorastúcu firmu.
  • Možnosť rozvíjať ľudí a mať pozitívny vplyv na ich budúcnosť.
  • Budeš pracovať vo finančne nezávislej, čisto slovenskej firme, ktorá mesačne obsluhuje približne dva milióny ľudí, má 10-ročnú históriu a silné meno na mediálnom trhu.
  • V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
  • Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina, zľavy na oblečenie.
  • Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
  • Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.


Plat a nástup

  • Podľa dohody
  • Od 2 000 eur, ideálne živnosť, bonusy a KPI sú predmetom diskusie.
  • Finálna odmena závisí od skúseností. Nemáme problém ísť značne vyššie alebo nastaviť relatívne rýchlu postupnosť platu na základe splnenia vzájomne dohodnutých predpokladov.
  • Base v Bratislave alebo Prahe

Čo máš spraviť a kam to poslať

PRIHLÁS SA TU
Späť
Zdieľať
Diskusia