Aj napriek tomu, že kolos váži vyše 2,7 tony, stovku dokáže pokoriť z miesta len za 3,7 sekundy.
Brabus a trieda G, to je dlhoročné spojenie, ktoré zabezpečuje jednu fascináciu za druhou. Ikonický off-road značky Mercedes-Benz totiž patrí medzi tie modely, ktoré technici z nemeckej tuningovej spoločnosti vylepšujú najčastejšie. Za ostatné roky sme tak boli svedkami množstva všakovakých úprav, najnovšie sa však na svetlo sveta predral dozaista jeden z najbizarnejších výtvorov – P 900 Rocket Edition. Ide totiž o kombináciu terénneho vyhotovenia 800 Adventure XLP a doposiaľ najvýkonnejšej verzie 900 Rocket Edition.
Ikonická krabica tak bola prestavaná na pick-up s rázvorom predĺženým o 500 milimetrov, tentoraz to však Brabus nehrá na terénnu beštiu, ale brutálne rýchleho praktika na bežné cesty. P 900 Rocket Edition má až o 45 milimetrov nižšiu svetlú výšku ako klasické G 63, od ktorého je novinka odvodená. Celok pritom stojí na obrovských, až 24" diskoch Brabus Monobloc Z Platinum Edition s aerodynamickými krytmi. Nechýba povestný karbónový bodykit, ktorý prináša nové nárazníky, kapotu, prahy či rozšírené blatníky, zatiaľ čo korba dostala mohutný rám.
Jedným z nových optických prvkov od Brabusu je aplikácia kontrastných červených detailov, ktoré už dopĺňajú aj podsvietené koncovky výfuku na červeno či otvory v prednej maske. Zaujímavosťou je aj riešenie prednej kapoty – okrem jej vyvýšenia je uprostred priehľadné sklo, cez ktoré vidieť samotné srdce.
Tým nie je, samozrejme, nič iné ako 4-litrový, dvakrát preplňovaný osemvalec, ktorý však prešiel zásadným vylepšením. Prevŕtaný agregát má po novom 4,5 litra (v skutočnosti 4,407 cm³), nové turbodúchadlá, sanie, chladenie, výfukové potrubie a upravenú riadiacu jednotku, vďaka čomu celkový výkon poskočil až na 662 kW/900 koní a 1 250 Nm. Z bezpečnostného dôvodu je však krútiaci moment elektronicky limitovaný „len“ na 1 050 Nm. Výkon sa nepochybne posiela na obe nápravy, a to prostredníctvom 9-stupňovej automatickej prevodovky.
Aj napriek tomu, že kolos váži vyše 2,7 tony, stovku dokáže pokoriť z miesta len za 3,7 sekundy, zatiaľ čo maximálna rýchlosť je limitovaná na 280 km/h. Brabus si tento výtvor, ktorý sa súčasne pýši aj kompletne prečalúneným interiérom a červenými Rocket Red doplnkami, cení na sumu minimálne 773-tisíc eur. Vyrobených pritom bude len 10 exemplárov.