Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 21. 5. 2022 meniny má Zina

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Tech - Autá

Predĺžená karoséria, portálové nápravy a 800 koní – to je extrémna trieda G od Brabusu za vyše 700-tisíc eur

Jedna z najextrémnejších úprav od Brabusu.

Martin Mičuda
21. január 2022, 15:30 Čas čítania: 0:58
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Predĺžená karoséria, portálové nápravy a 800 koní – to je extrémna trieda G od Brabusu za vyše 700-tisíc eur
Zdroj: Brabus
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
21. január 2022, 15:30
Čas čítania: 0:58

Predĺžená karoséria, portálové nápravy a 800 koní – to je extrémna trieda G od Brabusu za vyše 700-tisíc eur

Jedna z najextrémnejších úprav od Brabusu.

Martin Mičuda
21. január 2022, 15:30
Čas čítania: 0:58
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Predĺžená karoséria, portálové nápravy a 800 koní – to je extrémna trieda G od Brabusu za vyše 700-tisíc eur
Zdroj: Brabus
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.

Viaceré špionážne fotografie naznačujú, že pravdepodobne už tento rok Mercedes-Benz predstaví špeciálnu triedu G postavenú na portálových nápravách.

 

Kým sa tak stane, o slovo sa opätovne hlási dvorný úpravca, ktorý prichádza so svojou predstavou terénnejšieho géčka. Vo veci je tak Brabus 800 Adventure XLP s dodatkom Superblack odkazujúcim na výsostne čiernu farbu.

Vyhotovenie Adventure XLP spočíva v novom karosárskom variante, ktorý zastupuje extrémny offroadový pick-up. V prednej časti zaujme masívny nárazník so zabudovaným navijakom či množstvo dodatočných nadstavcov, ktoré sú pre nemeckého úpravcu povestné. Podstatnejšia je však zadná časť – za zadnými dverami začína upravená karoséria, ktorá stojí na o citeľných 500 milimetrov zväčšenom rázvore. 

Zdroj: Brabus

 

Vzadu si miesto našla ložná plocha, ktorá zároveň vozidlo predĺžila o ďalších 189 milimetrov. Géčko s celkovou dĺžkou až 5 310 milimetrov je zároveň postavené na novom podvozku s portálovými nápravami. Nové zavesenie, odpruženie a následne širšie blatníky umožnili použitie až 22" diskov s pneumatikami s rozmermi 325/55 R22. Pre zaujímavosť, svetlá výška je na úrovni až 490 milimetrov.

Zmeny, pochopiteľne, neobišli ani interiér, kde rovnako dominuje čierna farba a všadeprítomné uhlíkové vlákna. Tým najpodstatnejším je však pohonné ústrojenstvo. Základom tejto úpravy je verzia AMG G 63 (585 koní), ale v zmysle označenie Brabus 800 je zrejmé, aký výkon dosahuje upravený 4-litrový osemvalec – 588 kW/800 koní a 1 000 Nm.

 

Vďaka rozsiahlym technickým úpravám dokáže majestátny kolos pokoriť stovku z pokoja len za 4,8 sekundy, pričom maximálna rýchlosť je obmedzená na 210 km/h. A cena za tento kúsok? Presne 726 259,38 €!

 

Zobraziť galériu 22
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: brabus.comFoto: BrabusNáhľadový obrázok: Brabus
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť