Influencerka, modelka a podnikateľka, ktorú sleduje skoro dvesto miliónov ľudí, pre fast fashion značku Boohoo dokonca vytvorila aj kolekciu 45 kúskov oblečenia.
Kourtney Kardashian Barker sa stala ambasádorkou značky Boohoo. Britská spoločnosť, ktorá zažila rýchly a masívny výstup k úspechu aj v USA, vyrába rýchlu módu alebo fast fashion. Týždenne predstaví stovky nových modelov, britské úrady ju vyšetrujú pre podozrenia z greenwashingu a médiá opakovane prinášajú reportáže o hrozných pracovných podmienkach jej zamestnancov. Materiály, ktoré používa, sú často nerecyklovateľné a ekologicky neudržateľné. Napriek tomu hovorí o „ceste za poznaním“ a o snahe o udržateľnosť.
Svoje meno sa značka, zdá sa, snaží očistiť práve spoluprácou s Kardashian Barker.
Pripravujú sériu vysvetľujúcich videí o vplyve módneho priemyslu na životné prostredie a samotná influencerka tvrdí, že bude dozerať na to, aby Boohoo prijala a dodržiavala nové podmienky na udržateľnejšiu výrobu. V utorok 13. septembra zároveň predstavili kolekciu 45 kusov oblečenia, na ktorej s Kardashian Barker spolupracovali. Tá by už vraj mala byť udržateľnejšia. Po podrobnom preštudovaní informácií zo strany značky sa však takou nejaví.
Refresher sa módnemu biznisu venuje od svojich počiatkov. Rozumieme štýlu, poznáme tie správne mená, prinášame ti praktické tipy aj odporúčania na nové kúsky v tvojom šatníku. Prinášame ti aj kritický pohľad na celospoločenský rozmer módneho priemyslu, o ktorom vieme, že patrí medzi najväčších znečisťovateľov prostredia vôbec. Môžeme to robiť len vďaka podpore našich predplatiteľov, pridaj sa do klubu Refresher+ aj ty.
Fast fashion značka ide vzdelávať ľudí o udržateľnej výrobe
Spoluprácu oznámili po ročnej príprave. Podľa tlačovej správy predstaví Boohoo dve kolekcie kapsulového šatníka podľa Kardashian Barker, okrem toho plánujú hovoriť o „ceste pátrania po možnostiach výroby udržateľnejšej módnej budúcnosti“.
Podobný slovník majú aj sprievodné propagačné videá. V rámci spolupráce sa Kardashian Barker stretávala s odborníkmi na módny priemysel a hovorila s nimi o tom, ako sa dá pracovať na udržateľnosti. O to, čo sa počas týchto dialógov naučila, sa chce potom podeliť so svetom, najmä so svojimi takmer dvesto miliónmi sledovateľov na Instagrame postupne, v sérii videí.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Čo hovorí o udržateľnosti značka Boohoo a aké má ciele do budúcnosti.
- Koľko oblečenia vyrába Boohoo na týždennej báze a či to je udržateľné.
- Čo obsahuje kolekcia Kourtney x Boohoo.
- Prečo čelí vyšetrovaniu za zavádzajúce reklamy a otrockú prácu.
- Ako obhájila túto spoluprácu Kourtney Kardashian Barker.