Vznikne len 1 250 kusov, každý z nich pritom stojí vyše 270-tisíc €.
Keď sa v roku 2009 na scéne objavilo špeciálne Porsche 911 Sport Classic generácie 997, najmä medzi automobilovými nadšencami a puristami išlo o veľmi vyhľadávaný artikel. Odvtedy sa toho veľa zmenilo, prišli novšie modely ikonického športiaka, no až teraz nemecký výrobca pod taktovkou divízie Porsche Exclusive Manufaktur predstavuje úplne novú deväťstojedenástku Sport Classic. Aj tentoraz ide o odkaz na šesťdesiate a sedemdesiate roky, špeciálne na slávnu Carreru RS 2.7 z roku 1972.
Novodobý zberateľský kúsok, ktorý vznikol v rámci série Heritage Design, zastupuje skutočne unikátny výtvor, a to nielen v kontexte skutočnosti, že sa vyrobí obmedzený počet 1 250 kusov (predošlého 911 SC sa vyrobilo len 250 kusov). Novinka si od vrcholnej verzie Turbo (S) prevzala rozšírené blatníky, za bočnými dverami však chýba tradičný otvor na prívod vzduchu k motoru. Vzadu je elegantný spojler (tzv. Ducktail) a na streche sú vystupujúce oblúky. Poznávacím elementom sú aj špecifické 5-lúčové disky, športový polep a obmedzený výber lakov – okrem odtieňov Agata Grey Metallic a Gentian Blue Metallic nechýba ani sivý Fashion Grey, ktorý získal Sport Classic z roku 2009. Unikátny štýl dopĺňa tradičné čalúnenie Pepita, ktoré je uprostred sedadiel a na dverách.
Srdcom auta je 3,7-litrový plochý motor, ktorý disponuje výkonom až 405 kW/550 koní, poháňa tradične zadnú nápravu. Auto má 7-stupňovú manuálnu prevodovku s funkciou medziplynov. Ide tak o najvýkonnejšie Porsche s manuálom.
Podvozok odvodený z modelu Turbo je štandardne znížený o 10 milimetrov, jeho súčasťou sú pritom špecifické adaptívne tlmiče, ktoré poznáme ako systém PASM (Porsche Active Suspension Management). Cena štartuje na 272 714 €.