Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
6. júna 2021 o 21:25
Čas čítania 0:50
Richard Bonde

Youtuberi vs. tiktokeri: už o týždeň sa pobije 16 slávnych influencerov

Youtuberi vs. tiktokeri: už o týždeň sa pobije 16 slávnych influencerov
Zdroj: Youtube/Social Gloves
ŠPORT TIKTOK
Uložiť Uložené
Články o športe ti prináša Fortuna. Zaregistruj sa a vyber si svoj bonus!chcem bonus

Budúcu sobotu sa môžu fanúšikovia osobností z Youtubu a Tiktoku tešiť na jedinečný boxerský súboj.

Budúcu sobotu, 12. júna 2021, sa v americkom meste Miami uskutoční veľký boxerský súboj šestnástich osobností zo sveta Youtubu a Tiktoku. Ide o jedinečnú udalosť s názvom Social Gloves: Battle of the Platforms a bude možné ju pozerať v priamom prenose na celom svete.

Odporúčané
TikToku rastie konkurencia. YouTube Shorts idú na americký trh skôr, než sa predpokladalo TikToku rastie konkurencia. YouTube Shorts idú na americký trh skôr, než sa predpokladalo 2. marca 2021 o 19:48

Súboj, ktorý zastrešuje tím Social Gloves, bude pozostávať z ôsmich súbojov medzi ôsmimi youtubermi a ôsmimi tiktokermi. Dvojice sú zostavené nasledujúco:

  • Ryan Johnston – Cale Saurage (pred šou)
  • Landon McBroom – Ben Azelart (pred šou)
  • Tanner Fox  Ryland Storms
  • Faze Jarvis  Michael Le
  • DDG  Nate Wyatt
  • AnEsonGib  Tayler Holder
  • Deji  Vinnie Hacker
  • Austin McBroom  Bryce Hall (headlineri)

Vyvrcholením večera bude súboj dvojice v zložení Austin McBroom, basketbalista a manžel youtuberky Catherine Paizovej, a Bryce Hall, 21-ročný tiktoker. Fanúšikovia sa však už teraz tešia aj na ostatné duely, pretože Hard Rock štadión v Miami je už v týchto chvíľach z veľkej časti vypredaný.

Na podujatí sa diváci budú môcť zúčastniť buď priamo na mieste konania – na spomínanom štadióne –, kde za vstupenku zaplatia približne 200 eur, alebo si môžu kúpiť virtuálnu vstupenku v podobe NFT za necelých 50 eur a zápas sledovať naživo z pohodlia domova.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Social Gloves Entertainment (@socialgloves)

„Táto udalosť je perfektnou harmóniou celebrít, sociálnych sietí, technológie, digitálneho marketingu a popkultúry,“ povedal o udalosti jej producent Paul Cazers. „Vyzerá to tak, že sa schyľuje k najväčšej pay-per-view udalosti v histórii.“

Domov
Zdieľať
Diskusia