Za pomerne krátky čas si značka SKIMS stihla vybudovať silnú fanúšikovskú základňu a prekonala aj ťažkosti spojené s nižším predajom počas celosvetovej pandémie.
Obľúbenú značku tvarovacej bielizne SKIMS trendsetterky Kim Kardashian odhadli na viac ako 1 miliardu amerických dolárov. Túto hranicu dosiahla iba za dva roky fungovania a počas celosvetovej pandémie koronavírusu.
Finančná injekcia v podobe 154 milióna dolárov od investičnej firmy Thrive Capital, ktorú vedie Joshua Kushner (manžel modelky Karlie Kloss), a spoločností Imaginary Ventures a Alliance Consumer Growth pomohla značke prevýšiť hodnotu 1,6 miliardy dolárov.
Investované peniaze chce pritom Kim Kardashian použiť na inováciu existujúcich a prípravu nových výrobkov, na globálny rast značky a potenciálne otvorenie kamenných prevádzok.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Sortiment tvarujúcej spodnej bielizne slávnej miliardárky si po celom svete obľúbili pre jeho naozaj široký záber konfekčných veľkostí pre ženy rôznych kriviek a tvarov, rovnako ako pre veľký výber zemitých farieb všetkých odtieňov, ktoré sa dokonale prispôsobia akejkoľvek farbe pleti.