Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
18. marca 2021, 20:29
Čas čítania 1:00
Marián Mauik Biel

Intel je urazený, že Apple už nepoužíva ich procesory. Frustráciu si vybíja na reklame so slávnou tvárou Applu

TECH APPLE MACBOOK MICROSOFT WINDOWS
Uložiť Uložené

Ide o reakciu na prechod Applu na vlastné čipy a na nedávny spot, v ktorom si uťahujú z Windows počítačov.

McDonald’s verzus Burger King, Nike proti Adidas, BMW verzus Audi. A tiež Apple verzus Microsoft, Apple verzus Samsung a najnovšie Apple verzus Intel. Veľkí rivali si robia napriek vo svojich reklamách už celé desaťročia. Teraz to vcelku štýlovo urobil výrobca procesorov Intel.

Odporúčané
Around je aplikácia, ktorá v mnohom predbieha Zoom. Vytvorili ju Slováci Around je aplikácia, ktorá v mnohom predbieha Zoom. Vytvorili ju Slováci 17. marca 2021, 14:30

V roku 2006 bola vojna systémov macOS a Windows v plnom prúde. Vtedy ešte len rozbiehajúce sa Apple vytvorilo sériu krátkych spotov, kde herec Justin Long predstavoval Mac a John Hodgman zasa PC. Len jednoduché biele pozadie a vtipné porovnanie toho, ako zariadenia Apple dokážu robiť veci lepšie a rýchlejšie než konzervatívny Windows počítač.

Minulú jeseň Apple predstavilo prvé počítače, ktoré už nepoháňa procesor Intel. Vyvinuli si totiž vlastný čip Apple M1. Po 14 rokoch spolupráce tak prišiel Intel o veľkú časť odbytu pre svoje produkty.

Apple pridalo ešte aj krátky spot s Johnom Hodgmanom na podporu M1, v ktorom je „PC“ (a teda v podstate Intel) pomalý, hlučný a má slabú výdrž batérie.

Intel akceptoval hodenú rukavicu a pripravil sériu zatiaľ piatich klipov, v ktorých prekvapujúco vystupuje Justin Long. Spot aj teraz začína na bielom pozadí, ale Long sa už nepredstaví ako Mac, ale iba ako... Justin.

A potom porovnáva PC a Apple laptopy. Ukazuje obrovskú rozmanitosť pri Windows zariadeniach v porovnaní so sivým a ešte sivším MacBookom. Baví sa na flexibilite PC laptopov s otočným, dvojitým alebo dotykovým displejom a smutne ich porovnáva s Macom, ktorý nič z toho nepozná.

Intel si nenechal ujsť príležitosť, aby sa vysmial aj z toho, že MacBooky s M1 čipom zvládajú pripojenie len jedného externého monitora alebo že na Macoch prakticky nikto nehrá počítačové hry.

Videá si za jeden deň doteraz pozrelo viac ako pol milióna ľudí.

Anketa:
Sú tieto nové Intel reklamné spoty cringe alebo vtipné a trefné?
cringe
vtipné a trefné
cringe
39 %
305 Hlasov
vtipné a trefné
61 %
483 Hlasov
Domov
Zdieľať
Diskusia