Konkrétne pritom ide o športové oblečenie vhodné pre všetky fázy tehotenstva a taktiež na obdobie po pôrode.
Nike (M) je názov vôbec prvej kolekcie z dielní amerického športového giganta určenej pre tehotné ženy a čerstvé mamičky. Dizajnéri pritom mysleli na všetky fázy tehotenstva a taktiež obdobie tesne po pôrode, čoho jasným dôkazom je podprsenka s otvorom prispôsobeným k jednoduchému kojeniu dieťaťa.
Súčasťou tohto „essentials“ balíčku športového vybavenia sú taktiež legíny rôznej dĺžky, svetre, tielka alebo podprsenky. Jednotlivé kúsky sa pritom pýšia zvyšenou pružnosťou materiálov, vďaka čomu reagujú na zväčšovanie či zmenšovanie bruška, respektíve iných partií ženy.
Vývojárom spoločnosti Nike trvalo celé 3 roky, kým dokázali vyhodnotiť analytické údaje získané od viac ako 150 000 netehotných aj tehotných žien a ich porovnanie. Senior dizajn riaditeľka pre inováciu oblečenia s logom „swoosh“ menom Carmen Zolman sa pre portál Dezeen vyjadrila následovne: „Ide o projekt na celý život pracujúci so všetkými typmi matiek, aby pre nich priniesol kúsky, ktoré budú podporovať vzťah žien k športu v transformačnom období života.“
Záverom len dodáme, že kolekcia Nike (M) bola vyrobená na 80% z recyklovateľného polyesteru a na pultoch predajní sa objaví už 17. septembra tohto roku.