Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
1. júla 2020, 8:43
Čas čítania 0:47
Matej Krajčovič

Starbucks, Pepsi aj Coca-Cola. Veľké firmy sa odvracajú od Facebooku, pretože vraj nerieši násilie a rasizmus

TECH COCA-COLA FACEBOOK STARBUCKS
Uložiť Uložené

Všetky firmy ohlásili, že zastavujú šírenie svojich reklám na najpopulárnejšej sociálnej sieti.

Facebook má ďalší problém. Na rozdiel od Twitteru, ktorý už viackrát moderoval napríklad príspevky amerického prezidenta Donalda Trumpa, je Mark Zuckerberg rozhodnutý nijako nereagovať na statusy, v ktorých sa spomína násilie a podľa optiky mnohých aktivistov šíria hnev.


Práve neaktivita Facebooku voči násilným prejavom je podľa Business Insideru motorom kampane, ktorá firmy vyzýva, aby najpopulárnejšej sociálnej sieti neplatili za reklamu

Odporúčané
Zamestnanci Facebooku protestujú, žiadajú, aby firma zakročila proti Trumpovym statusom a vyhrážkam Zamestnanci Facebooku protestujú, žiadajú, aby firma zakročila proti Trumpovym statusom a vyhrážkam 2. júna 2020, 9:25

Ako prvý svoj krok oznámil výrobca outdoor oblečenia The North Face, ktorý sa však stiahol hlavne z dcérskeho Instagramu. 


Jeho príklad rýchlo nasledovala Patagonia, výrobca obľúbenej zmrzliny Ben & Jerry's, IT firma Upwork a mobilný operátor Verizon.

Domov
Zdieľať
Diskusia