Sedem medvedíkov sa rovná jednému poháru piva či vína.
Pravda informuje o spore medzi nemeckou značkou Haribo a španielskym startupom Osito & Co. (Medvedík a spol.). Hoci obe firmy vyrábajú gumené cukríky v tvare medvedíkov, ich tvar, chuť a najmä cieľovka sú úplne odlišné. Rozbiehajúci sa startup zo Španielska vyrába cukríky pre dospelých s obsahom alkoholu. Firmu Haribo nový produkt rozhneval natoľko, že im poslali list s príkazom na zastavenie činnosti.
7 medvedíkov = 1 pohár piva
Haribo tvrdí, že sa španielske medvedíky až nápadne podobajú na tie ich zlaté. Obávajú sa, že by si ich zákazníci mohli pomýliť. „Haribo svojimi výrobkami podporuje detskú radosť a občasné maškrtenie tínedžerov a dospelých. Proti požívaniu alkoholu neplnoletými osobami sa zásadne vyhraňujeme, a preto nechceme byť akýmkoľvek spôsobom spájaní so značkou Ositos & Co. a ich produktmi,“ povedala hovorkyňa nemeckej firmy pre denník Pravda.