Červená znamená vstup len na vlastné riziko.
Problémom veľtrhu CES je, že v posledných rokoch na ňom vystavuje veľa startupov a firiem, ktoré sa snažia zaujať prvoplánovými a naozaj bizarnými vynálezmi.
Web Venturebeat napríklad upozornil na výrobcu toaletného paiera Charmin. Ten kvótu bizáru naplnil naozaj naplno hneď trojicou produktov.
Prvým je špeciálny sezor SmellSense, ktorý má na tvojej toalete vyhodnocovať aktuálnu kvalitu vzduchu. V prípade, že v ňom nájde priveľa oxidu uhličitého alebo sírovodíku, inými slovami typického smradu, upozorní ťa, že na vstup nie je práve najlepší čas.
Charmin tvrdí, že WC navštívime v priemere 7-krát denne a strávime tu až 156 hodín za rok, no technológie sa tejto stránke života až doteraz prakticky nevenovali.
Pokiaľ ti senzor príde ako niečo, čo nevyhnutne nepotrebuješ, buď rád, že si sa nerozhliadol po zvyšku stánku.
Predstavený bol totiž aj robot RollBot, ktorý ti má priniesť novú rolku toaletného papiera v prípade, že sa ti aktuálna minie v tej najhoršej chvíli. Netušíme však odkiaľ, väčšina ľudí zrejme čerstvé zásoby skladuje niekde poruke.
The @Charmin Rollbot will bring you toilet paper! @ProcterGamble #CES2020 pic.twitter.com/flip92kBPv
— Digital Trends (@DigitalTrends) January 7, 2020
Už úplným nezmyslom sú okuliare V.I.Pee založené platforme Oculus Rift S. Virtuálnu realitu si máš nasadiť v prípade, že potrebuješ prestávku, no nechceš prísť o aktuálne dianie počas športového zápasu alebo udalosti, ktorú práve sleduješ. Možno by stačil aj obyčajný televízor...