Vyše šesťnásobné prekonanie rozpočtu len za otvárací víkend? Štúdiá si na hororoch poriadne zarobia.
Nízkorozpočtové hororové filmy majú ľahšiu úlohu dostať sa do zisku, vďaka čomu ich vidíme každý rok hneď niekoľko. Snímka Happy Death Day, ktorá bude u nás uvedená už o dva týždne, sa v Amerike postarala o pekný zárobok, keďže si za otvárací víkend hravo odniesla 31,5 milióna dolárov. Rozpočet pri tom činil len 4,8 milióna. Pre produkčné štúdio Blumhouse ide o deviaty film, ktorý sa po prvom víkende umiestnil na vrchole rebríčka tržieb, a celkovo tretí s rovnakou menovkou, avšak len za tento rok. Podarilo sa to aj projektom Split (január) a Get Out (február).
V súvislosti s naším predošlým článkom o absencii divákov na ambicióznejších počinoch môžeme povedať len to, že keďže majú podobné snímky komerčný úspech, je možné, že sa budú štúdiá v budúcnosti vydávať práve touto cestou. Viac o filme nájdete v našom staršom článku. Premiéra je stanovená na 2. november (listopad) 2017 a vy si môžete pripomenúť horor v upútavke nižšie.