10 % mileniálov tvrdí, že sa talianske jedlo hodí na Instagram, čo je ich motiváciou, aby si ho objednali.
Vyzerá to tak, že Instagram zmenil aj naše stravovacie návyky. Štúdia ukázala, že mileniáli v súčasnosti preferujú v prvom rade pizzu a jedným z dôvodov je aj skutočnosť, že ide o jedlo, ktoré vyzerá dobre na sociálnej sieti. Výskum prebiehal na vzorke 2000 osôb a vyplýva z neho, že skoro 75 % ľudí vo veku od 22 do 35 rokov uvádza talianske jedlo ako svoje najobľúbenejšie, informuje Fox News.
Zaujímavosťou je, že kým 63 % z nich tvrdí, že je dôvodom chuť jedla, 10 % sa zhoduje, že tento druh jedla jednoducho vyzerá dobre na Instagrame.
Ďalších 15 % uvádza, že talianske jedlo pôsobí luxusne bez toho, aby bolo potrebné minúť veľa peňazí, a tak majú pozitívny vzťah k jeho príprave. 5 % sa zhoduje, že keď ho uvaria svojim blízkym, dokážu ich očariť. Mileniáli tvrdia, že talianske jedlo konzumujú približne 11-krát mesačne.
Zo štúdie sa dozvedáme, že „priemerný mileniál“ pridá fotografiu talianskeho jedla na Instagram približne 3-krát mesačne. Fox News zverejňuje aj rebríček najobľúbenejších jedál z hľadiska toho, ako vyzerajú na sociálnych sieťach. So 41 % vedie pizza, o polovicu menej má bruschetta a v tesnom závese sa nachádzajú lasagne a spaghetti bolognese.