Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednávaj si z množstva reštaurácií so skvelými zľavami na Wolte. S doručením.Objednaj si jedlo
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
14. októbra 2019 o 8:03
Čas čítania 0:00
Viktor Kniš

Mileniáli si objednávajú pizzu, lebo vyzerá dobre na Instagrame, tvrdí štúdia

GASTRO MILENIÁLI PIZZA
Uložiť Uložené
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednaj si jedlo

10 % mileniálov tvrdí, že sa talianske jedlo hodí na Instagram, čo je ich motiváciou, aby si ho objednali.

Vyzerá to tak, že Instagram zmenil aj naše stravovacie návyky. Štúdia ukázala, že mileniáli v súčasnosti preferujú v prvom rade pizzu a jedným z dôvodov je aj skutočnosť, že ide o jedlo, ktoré vyzerá dobre na sociálnej sieti. Výskum prebiehal na vzorke 2000 osôb a vyplýva z neho, že skoro 75 % ľudí vo veku od 22 do 35 rokov uvádza talianske jedlo ako svoje najobľúbenejšie, informuje Fox News

Zaujímavosťou je, že kým 63 % z nich tvrdí, že je dôvodom chuť jedla, 10 % sa zhoduje, že tento druh jedla jednoducho vyzerá dobre na Instagrame.

Odporúčané
Kde si dáš v Bratislave najlepšiu pizzu? Tu je rebríček top 10 podnikov Kde si dáš v Bratislave najlepšiu pizzu? Tu je rebríček top 10 podnikov 14. novembra 2021 o 9:30

Ďalších 15 % uvádza, že talianske jedlo pôsobí luxusne bez toho, aby bolo potrebné minúť veľa peňazí, a tak majú pozitívny vzťah k jeho príprave. 5 % sa zhoduje, že keď ho uvaria svojim blízkym, dokážu ich očariť. Mileniáli tvrdia, že talianske jedlo konzumujú približne 11-krát mesačne. 

Zo štúdie sa dozvedáme, že „priemerný mileniál“ pridá fotografiu talianskeho jedla na Instagram približne 3-krát mesačne. Fox News zverejňuje aj rebríček najobľúbenejších jedál z hľadiska toho, ako vyzerajú na sociálnych sieťach. So 41 % vedie pizza, o polovicu menej má bruschetta a v tesnom závese sa nachádzajú lasagne a spaghetti bolognese.

Odporúčané
Patrí ananás na pizzu? Vyriešili sme jednu z najväčších gastronomických záhad Patrí ananás na pizzu? Vyriešili sme jednu z najväčších gastronomických záhad 4. marca 2018 o 16:36

Mileniáli si objednávajú pizzu, lebo vyzerá dobre na Instagrame, tvrdí štúdia
Zdroj: cojebratislava/IG
Domov
Zdieľať
Diskusia