Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 28. 1. 2020 meniny má Alfonz

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Pod radarom
1
Dominik Vetrák
10. február 2019, 19:55
Čas čítania: 3:37

Lego Movie 2 ovládlo víkendové tržby v kinách. Zarobilo však len polovicu toho, čo prvý diel (Box Office)

Darilo sa aj novej Neesonovke a remaku Po čom ženy túžia s obrátenými rolami.

Dominik Vetrák
10. február 2019, 19:55
Čas čítania: 3:37
Lego Movie 2 ovládlo víkendové tržby v kinách. Zarobilo však len polovicu toho, čo prvý diel (Box Office)
Zdroj: Lionsgate/Summit
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Box office okienko je tu s tebou aj tento týždeň. Novinkou číslo jedna je Lego Movie 2, ktorému sa nedarilo až tak veľmi, ako možno Warner dúfal. Darilo sa však načim článkom, z ktorých 5 najčítanejších ti teraz predstavíme. 

 

Na 5. mieste je nový promo art pre Avengers: Endgame, na ktorom vidíme hrdinov v nových oblekoch. Ešte viac ťa zaujímal menší rozbor posledného Super Bowl spotu, kde sme rozoberali, či Captain America náhodou netrpí nejakými psychickými problémami.

 

3. najčítanejším článkom uplynulého týždňa je, prekvapujúco, ďalší Avengers článok. Tentoraz ide o správu od režisérov. Z testovacích premietaní boli diváci nadšení a vôbec im nevadilo, že má film 3 hodiny. Takže ho taký dlhý uvidíme aj v našich kinách. Jediným článkom, ktorý nie je o Avengers, je Super Bowl spot pre 3. sériu Handmaid’s Tale. No a naprvom mieste už svieti samotný Super Bowl spot pre Endgame. 

 

Tohtotýždňovú tabuľku box office ovládlo The Lego Movie 2: The Second Part. Dvojka podľa očakávaní oproti otváraciemu víkendu jedničky prepadla. Zatiaľ čo na domácom prostredí až o 50% (jednotka zarobila necelých 70 miliónov), v zahraničí naopak zarobila o pár stotisíc dolárov viac.

 

 

Samotná premisa dvojky je o čosi menej zaujímavá než jednotka, no a ani tie trailery nesľubovali takú pecku ako pred 5 rokmi. To sa potvrdilo aj nám, čo zistíte v zajtrajšej recenzii. Dvojka teda určite nezarobí 470 miliónov ako jej starší braček. To ale Warneru až tak vadiť nemusí, ak sa zaplatí a prípadne zarobí aj na trojku. To sa však dozvieme až o pár týždňov.

 

Celosvetovo má pokračovanie po prvom víkende na konte 52,5 milióna dolárov, takže hranicu 100 miliónov sa jej podarí prekonať do nejakých 10-14 dní. Animovanú konkurenciu Lego skutočne nemá, aj keď aj tí mladší možno budúci týždeň radšej zájdu na Alitu. Necháme sa prekvapiť. 

 

 

Na druhom mieste je ďalšia novinka. Reč je o remaku Po čom ženy túžia, kde sa roly vymenili. Komédia What Men Want v hlavnej role s Taraji P. Henson zarobila v USA za otvárací víkend viac než slušných 19 miliónov dolárov. Premiéra v zahraničí ju ešte len čaká, no dá sa predpokladať, že sa jej bude dariť nadmieru dobre. 

Novinky ovládli prvé tri miesta. Bronzovú priečku si pre seba berie Cold Pursuit s Liamom Neesonom. Ten sa pred pár dňami nešťastne vyjadril o svojej minulosti, kedy chcel zabiť prvého černocha, ktorý sa mu postaví. Dôvodom malo byť znásilnenie jeho dobrej priateľky. Neeson sa prakticky kajal za svoje niekdajšie zmýšľanie a hneď na to poznamenal, že nie je žiadnym rasistom (čo potvrdili aj jeho kolegovia).

 

 

Herec však zabudol, v akej miestami hlúpej dobe žijeme, a idú mu po krku. Zrušili už aj slávnostnú premiéru jeho novinky a mnoho ľudí si žiada jeho odstránenie z Men in Black. Vitajte v 21. storočí. Samotný thriller odštartoval v kinách v USA s takmer 11 miliónmi dolárov, takže sa zrejme v tomto ohľade veľa škody nenarobilo. Uvidíme, ako veľmi snímka poklesne v druhom týždni a ako sa jej bude dariť v zahraničí, kde ju premiéra ešte len čaká.

 

Na 4. priečke sa nachádza remake Upside. Z USA si behom 5 týždňov odnáša 85 miliónov dolárov, pričom 18 ďalších krajín, kde premietalo, prisypalo ďalších 9 miliónov. Magická stovka na domácej pôde zaručene padne a film štúdiu STX nepochybne aj čosi zarobí. My sa premiéry Upside dočkáme už tento štvrtok. 

 

 

V top 5 sa udržalo aj Glass. Film, na ktorý sme asi už všetci zabudli (myslíme to vážne, kedy si si o ňom naposledy počul alebo myslel naň?), má celosvetovo na konte 221 miliónov dolárov. Stále je náročné predpokladať, či film zarobí najviac zo série (momentálne je na vrchole Split s 278 miliónmi, no Unbreakable by bolo pri započítaní inflácie prvé). V každom prípade v USA padne stovka a celosvetovo sa nepochybne prekoná hranica 250 miliónov dolárov, a to zrejme už do konca februára. 

 

Prvýkrát sa tento víkend do kín dostal ja horor Prodigy (Potomok). Z amerických kín si odniesol 6 miliónov. Pri rozpočte 6 mega by to až tak nevadilo. Múdrejší budeme o pár týždňov, keď budeme vidieť celosvetové tržby.  Na 7. priečke vidíme stálicu Green Book, ktorá sa do top 10 dostala po sezóne ocenení a nominácií. Celosvetovo má na konte už 106 miliónov dolárov.

 

Nasledujú Aquaman, Spider-Man a na 10. priečke je Miss Bala. Novinka z minulého týždňa sa z 3. miesta prepadla až na desiate a budúci týždeň ju v rebríčku určite neuvidíme. Pre Sony ide o veľký prúser. Thriller za dva týždne zarobil na domácej pôjde len 12 mega (vonku ešte veľmi nepremiéroval), pričom len produkčný budget vyšiel štúdio na 15 miliónov.

 

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 

Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N The Lego Movie 2 $34,400,000 - $52,500,000 1.
2. N What Men Want $19,000,000 - $19,000,000* 1.
3. N Cold Pursuit $10,800,000 - $10,800,000* 1.
4. 2. Upside $7,220,000 -16.8% $94,700,366 5.
5. 1. Glass

$6,422,000

-32.7%

$221,476,580

4.
6. N Prodigy $6,004,403

-

$6,004,403* 1
7. 6. Green Book $3,567,000 -18.0% $106,101,776 13.
8. 4. Aquaman $3,300,000 -32.4% $1,120,447,042 8.
9. 5. Spider-Man: Into The Spider-Verse $3,040,000 -33.2% $352,555,335 9.
10. 3. Miss Bala $2,725,000 -60.3% $11,908,057* 2.
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
1
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.