Niekdajšie "baby-Lambo" značne pritvrdilo.
I keď Lamborghini momentálne tlačí na Urus, do ktorého vkladá nemalé šance, zďaleka nezabúda na tradičné piliére značky. Po nedávnom facelifte koncernového Audi R8 tak spoznávame modernizovaný Huracán. Ten sa už po pár rokoch na trhu stal vôbec najpredávanejším desťavalcovým modelom v histórii, nemožno sa preto čudovať, že jeho facelift bol dlho očakávaný.
Ako prvé tu máme samotné označenie – v oficiálnom znení sa z názvoslovia vyraďuje spleť písmen a čísiel, z ktorých sa dalo doposiaľ veľa vyčítať (LP610-4 a pod.). Novinka totiž nesie nový názov Huracán EVO. Už na prvý pohľad je možné badať značne prepracovaný bodykit, ktorý nielen vyznieva podstatne modernejšie, ale hlavne automobilka vyzdvihuje jeho výbornú funkčnosť – účinnosť aerodynamiky je údajne až 5-krát lepšia ako doteraz.
Nepochybne, na oboch stranách nájdeme opäť prepracované full-LED svetlá, tentokrát však nejde o veľkú revolúciu. Do ponuky sa zaradili nové laky karosérie a 20" disky Aesir. Naopak, v interiéri cítiť závan moderných technológii okamžite. Stredová konzola sa totiž zbavila fyzických tlačidiel a privítala 8,4" dotykovú obrazovku s prepracovaným prostredím. Tým sa pýšia aj digitálne budíky. Okrem toho, vôbec po prvýkrát sa v interiéri ocitol skutočný karbón, teda dekór, ktorý Lamborghini označuje ako Carbon Skin.
O pohon sa naďalej stará atmosférická V10-ka s objemom 5,2 litra a zvýšeným výkonom až 470 kW / 640 koní. Nárast o 30 koní tak zabezpečil totožný výkon ako verzia Performate, s ktorou napokon zdieľa aj rýchlostné parametre – akcelerácia na stovku za 2,9 sekundy, maximálna rýchlosť "cez 350 km/h".
Desaťvalec je spárovaný so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou a pohonom veštkých štyroch kolies. Po vzore modelu Aventador SVJ menší brat dostal nielen natáčanie zadných kolies, ale aj funkciu LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata), ktorá monitoruje správanie vozidla a podľa toho interaktívne mení jeho nastavenia podľa potrieb. Základná cena novinky je 165-tisíc libier bez DPH.