Po Českej republike a Slovensku prichádza na rad Maďarsko.
Inovatívny online retailer a jeden z najväčších lokálnych hráčov na poli tenisiek a prémiovej streetwearovej módy Footshop otvoril novú pobočku v Budapešti. Po Prahe a Bratislave ide o tretiu kamennú predajňu, ktorá je zasadená do blízkosti najväčšej nákupnej tepny maďarskej metropoly na adrese Kristóf tér 4. Vo svete módneho biznisu, v ktorom kamenné predajne skôr zanikajú, tak ide Footshop jednoznačne proti trendu a má k tomu jasné dôvody.
„Kamenné predajne sú pre nás vo Footshope veľmi dôležité, pretože práve prostredníctvom nich dokážeme budovať našu komunitu. Nie sme totiž iba obchod, ale takisto meeting point pre rôzne subkultúry, galérie alebo tanečný parket podľa toho, čo je práve potrebné. Vieme usporiadať dobrú party a ku tomu predávame najlepšie streetwearové značky,“ vysvetľuje brand manažér Tomáš Velický.
„Komunite sa snažíme čosi dávať naspäť. Na instagrame nás sleduje viac ako 250 tisíc followerov, ktorých nezaujímajú iba naše produkty, ale tiež to, čo sa u nás deje. Teší nás preto, že ducha Footshopu môžu odteraz zažívať i naši zákazníci v Budapešti,“ dodáva Tomáš.
V rámci otvorenia novej pobočky odprezentoval Footshop v Budapešti na Budapest Central European Fashion Week taktiež svoju kolekciu oblečenia s česko-slovenskou značkou LAFORMELA. „Rovnako ako pristupujeme k spolupráci s lokálnymi návrhármi a značkami v Českej republike a na Slovensku, chceme sa aj v Maďarsku stať súčasťou miestnej módnej scény a podporovať lokálnych dizajnérov.“ Vysvetľuje Tomáš Velický.
Vízia Footshopu je do budúcnosti istá. Približovať sa zákazníkovi a prinášať nielen do regiónu strednej Európy kvalitné streetwearové značky a unikátne udalosti, a naplno tak podporovať lokálnu módnu komunitu. Tento online retailer s pobočkami v Prahe na Tusarovej 31, v Bratislave na Čulenovej 9 a v Budapešti na Kristóf tér 4 si isto razí cestu do medzinárodných vôd.