Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 24. 10. 2020 meniny má Kvetoslava

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
13. apríl 2018, 10:51
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Americká ikona pritvrdzuje dizajnom i technikou. Nové Camaro dostalo až 10-stupňový automat

Legendárne pokračovanie novodobého pony caru prešlo faceliftom.

Martin Mičuda
13. apríl 2018, 10:51
Americká ikona pritvrdzuje dizajnom i technikou. Nové Camaro dostalo až 10-stupňový automat
Zdroj: chevrolet.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Jedna z najväčších ikon amerického automobilového priemyslu práve prešla rozsiahlou modernizáciou, a to ako dizajnu, tak i techniky. Camaro s poradovým číslom 6 tak po troch rokoch pôsobenia obdržalo facelift, ktorým Chevrolet reaguje na vynoveného konkurenta, teda nedávno zdokonalený Ford Mustang.

 

Najväčšie dizajnové zmeny evidujeme v predných partiách, kde sa po novom maska citeľne zväčšila vďaka čiernemu lakovaniu horizontálnej lište. Svetlomety dostali ešte prísnejšiu grafiku a LED-kovú technológiu, zatiaľ čo nárazník nabral na členitosti. Z profilu sa nič nemení, naopak, v zadnej časti okrem nového nárazníka padnú do očí inak tvarované ledkové svetlomety. Faceliftom pritom prešlo ako kupé, tak i kabriolet a väčšina motorických verzií. 

 

Americká ikona pritvrdzuje dizajnom i technikou. Nové Camaro dostalo až 10-stupňový automat

 

Interiér získal modernejší infotainment, cúvacia kamera zobrazuje náhľad do vnútorného spätného zrkadla, zatiaľ čo budíky by mali prejsť z analógového do digitálneho zobrazenia. Žial, zábery interiéru zatiaľ zverejnené neboli. Zásadnou novinkou je príchod až 10-stupňovej automatickej prevodovky s pádlami pod volantom. Základným agregátom je pritom benzínový štvorvalec 2.0 DOHC s výkonom 205 kW / 275 koní. Ďalej nasleduje vidlicový 3,6-litrový šesťvalec s výkonom 250 kW / 340 koní. K osemvalcovým vyhotovenia zatiaľ neboli uverejnené žiadne správy.

 

Zobraziť galériu 8 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
21
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.