Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 24. 10. 2020 meniny má Kvetoslava

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
17. január 2018, 15:53
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Hyundai po famóznom i30 N zaraďuje do svojej športovej divízie N ďalší model, nový Veloster

Druhá generácia netypického modelu prichádza v atraktívnejšom balení.

Martin Mičuda
17. január 2018, 15:53
Hyundai po famóznom i30 N zaraďuje do svojej športovej divízie N ďalší model, nový Veloster
Zdroj: autoevolution.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Famózne i30 N sa ešte ani nestihlo ohriať na trhu a Hyundai nás už oboznamuje s ďalším, v poradí druhým počinom zo svojej novej športovej divízie. Na Detroitskom autosalóne totiž spoznávame druhú generáciu vskutku kontroverzného modelu Veloster, ktorý hneď v úvode prichádza aj v ostrej verzii s dodatkom N, čím sa naplnili úvodné predpoklady a špekulácie. 

 

Nový Veloster dostal podstatne atraktívnejšie krivky a zároveň si zachováva svoju konštrukčnú unikátnosť - vodičova strana vozidla má len predné dvere, zatiaľ čo spolujazdcova aj zadné, teda dvojo dverí. Stále tak papierovo ide skôr o športovo strihnutý hatchback než klasické kupé. Rovnako atypicky pôsobia zadné partie s malým presklením, efektnými svetlami a vystupujúcim spojlerom. Veľkou zmenou prešiel aj interiér, ktorý dostal moderné prvky súčasných modelov značky, zabalené sú však do vyzývavejšieho obalu so športovým nádychom.

 
Hyundai po famóznom i30 N zaraďuje do svojej športovej divízie N ďalší model, nový Veloster

 

Pod kapotou sa objaví trojica agregátov - 2-litrový zážihový motor zastupuje s výkonom 108 kW 147 koní a 178 N.m základný variant, ktorý ďalej nasleduje vyhotovenie Turbo s preplňovanou 1,6-kou s výkonom 148 kW / 201 koní a 264 N.m. Na výber bude 6-stupňový manuál alebo 7-stupňová dvojspojková prevodovka.

 

Vrcholná verzia Veloster N počíta so zhodnou technikou ako i30 N, svedkami sme teda preplňovaného dvojlitra s výkonom 202 kW / 275 koní a 353 N.m, 6-stupňového manuálu, príplatkového elektrického samosvorného diferenciálu či pneumatík Michelin Pilot SuperSport alebo Pirelli P-Zero. Akceleracia N-ku na stovku trvá približne 6,1 sekundy. Otázkou zostáva, či sa model Veloster vráti do Európy, odkial odišiel skrz malý dopyt. Nová generácia by veci totiž mohla zásadne zmeniť.

 

Zobraziť galériu 13 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
29
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.