Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
6. novembra 2017, 15:55
Čas čítania 0:00
Matúš Moravčík

Samsung spustil ofenzívu na Apple. Majitelia iPhonov vraj musia najskôr vyrásť, aby vedeli, čo je naozaj dobré

TECH APPLE IPHONE SAMSUNG
Uložiť Uložené

Juhokórejský gigant si zobral na mušku konkurenciu z USA.

Ešte v prvej polovici tohto roka uzrelo svetlo sveta hneď niekoľko pomerne agresívnych video reklám, kde výrobca iOS smartfónov priamo i nepriamo narážal na hlavné nedostatky modelov, ktoré poháňa operačný systém Android. Obe, samozrejme, zaujali obrovskú pozornosť, pretože im venovali priestor snáď všetky veľké tech weby. A dnes tu máme niečo podobné, avšak z druhej strany rieky.

Samsung vyrukoval len pár dní po uvedení iPhonu X na pulty obchodov s čerstvou reklamnou kampaňou, kde sa všetko točí okolo príbehu lojálneho fanúšika jabĺčka a dlhoročného používateľa iPhonov, ktorý postupom času zisťuje, že existujú celkom schopné alternatívy. Preto na jednu z tých najlepších aj prejde, čo mu otvorí oči a vďaka tomu pochopí, o čo všetko celý ten čas prichádzal, hoci nemusel, keby nebol tak slepo oddaný jednej značke.

Gigant z Južnej Kórey naráža prostredníctvom video reklamy s autentickým názvom Growing Up na viaceré nevýhody, aké sa spájajú s používaním iOS smartfónov. Žiadne čakanie v radách pred kamennými obchodmi na novú generáciu, žiadne nechutne vyzerajúce výrezy v displeji a ak náhodou potrebujeme v teréne stylus, model Galaxy Note8 ho má vďaka špeciálnej konštrukcii neustále pri sebe. Čo viac si môžeme želať?

Domov
Zdieľať
Diskusia