Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
6. novembra 2017 o 15:55
Čas čítania 0:00

Samsung spustil ofenzívu na Apple. Majitelia iPhonov vraj musia najskôr vyrásť, aby vedeli, čo je naozaj dobré

Diskutovať
4
Uložiť Uložené

Juhokórejský gigant si zobral na mušku konkurenciu z USA.

Ešte v prvej polovici tohto roka uzrelo svetlo sveta hneď niekoľko pomerne agresívnych video reklám, kde výrobca iOS smartfónov priamo i nepriamo narážal na hlavné nedostatky modelov, ktoré poháňa operačný systém Android. Obe, samozrejme, zaujali obrovskú pozornosť, pretože im venovali priestor snáď všetky veľké tech weby. A dnes tu máme niečo podobné, avšak z druhej strany rieky.

Samsung vyrukoval len pár dní po uvedení iPhonu X na pulty obchodov s čerstvou reklamnou kampaňou, kde sa všetko točí okolo príbehu lojálneho fanúšika jabĺčka a dlhoročného používateľa iPhonov, ktorý postupom času zisťuje, že existujú celkom schopné alternatívy. Preto na jednu z tých najlepších aj prejde, čo mu otvorí oči a vďaka tomu pochopí, o čo všetko celý ten čas prichádzal, hoci nemusel, keby nebol tak slepo oddaný jednej značke.

Gigant z Južnej Kórey naráža prostredníctvom video reklamy s autentickým názvom Growing Up na viaceré nevýhody, aké sa spájajú s používaním iOS smartfónov. Žiadne čakanie v radách pred kamennými obchodmi na novú generáciu, žiadne nechutne vyzerajúce výrezy v displeji a ak náhodou potrebujeme v teréne stylus, model Galaxy Note8 ho má vďaka špeciálnej konštrukcii neustále pri sebe. Čo viac si môžeme želať?

Domov
Zdieľať
Diskusia