Juhokórejský gigant si zobral na mušku konkurenciu z USA.
Ešte v prvej polovici tohto roka uzrelo svetlo sveta hneď niekoľko pomerne agresívnych video reklám, kde výrobca iOS smartfónov priamo i nepriamo narážal na hlavné nedostatky modelov, ktoré poháňa operačný systém Android. Obe, samozrejme, zaujali obrovskú pozornosť, pretože im venovali priestor snáď všetky veľké tech weby. A dnes tu máme niečo podobné, avšak z druhej strany rieky.
Samsung mercilessly mocks Apple's last 10 years https://t.co/lXhUX2erbQ pic.twitter.com/05HyCUrSTC
— CNET (@CNET) November 6, 2017
Samsung vyrukoval len pár dní po uvedení iPhonu X na pulty obchodov s čerstvou reklamnou kampaňou, kde sa všetko točí okolo príbehu lojálneho fanúšika jabĺčka a dlhoročného používateľa iPhonov, ktorý postupom času zisťuje, že existujú celkom schopné alternatívy. Preto na jednu z tých najlepších aj prejde, čo mu otvorí oči a vďaka tomu pochopí, o čo všetko celý ten čas prichádzal, hoci nemusel, keby nebol tak slepo oddaný jednej značke.
Gigant z Južnej Kórey naráža prostredníctvom video reklamy s autentickým názvom Growing Up na viaceré nevýhody, aké sa spájajú s používaním iOS smartfónov. Žiadne čakanie v radách pred kamennými obchodmi na novú generáciu, žiadne nechutne vyzerajúce výrezy v displeji a ak náhodou potrebujeme v teréne stylus, model Galaxy Note8 ho má vďaka špeciálnej konštrukcii neustále pri sebe. Čo viac si môžeme želať?