Viac ako 5-minútová rekapitulácia celej reklamnej kampane, ktorá stojí za finančným úspechom Deadpoola.
Roky odmietania filmu, roky predviedčania v podaní Reynoldsa a spol. aby do toho Fox išiel. Dnes je už každému jasné, že rozhodnutie naliať do Deadpoola pár miliónov bolo viac než len správne. S rozpočtom 60 miliónov (netušíme, koľko mohla stáť všetka tá reklama) zarobila komiksovka s originálnym konceptom 782 miliónov dolárov a stala sa tak najzárobkovejším R-kom v histórii filmu. Za čo môže Fox ďakovať takému úspechu? Jednak samotnému Reynoldsovi, ktorý film propagoval na každom kroku a že to robil bravúrne, jednak reklamnému oddeleniu, ktoré vypracovalo geniálnu stratégiu predaja a propagačnej masáže. Celé vám to v úžasnom videu zhrnie sám Ryan Reynolds. Myslíte, že dvojka má šancu prekonať pomyselnú hranicu miliardy dolárov zarobených v kinách?